Si- Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Hvordan får man denne? Nå har jeg bestilt alle de andre, og gruer meg bare til maset fra Sandvik begynner, som følger med apotek-pakken, men jeg får prøve å melde meg ut igjen så fort som råd ;-)
Mor for tredje gang Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg finner ikke lindex-pakken på libero jeg. Hva ligger den under?
AngryBird Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Jeg har ikke funnet den fra apoteket. Hvilket apotek? Har fått fra libero/lindex, sandvik, godboken og bam. Har jo råd te å kjøpe stæsj selv, men gøy med alt som er gratis:D Spennende å få pakker er det og:)
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Tror ikke det er en egen Lindex-pakke? I pakken fra Libero ligger det en body fra Lindex:)
mammas skatter <3 Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 lindex pakken er liberopakken som du må hente på lindex. gå inn på libero å registrer deg på liberoklubben som står opp mot høgre side i blå fane. vist du alerede e medlem fra forje svangerskap bør du kontakte de for du klarer ikke registrere deg ijen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå