Gå til innhold

Permisjonsspørsmål, endring..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger litt hjelp her:)

Samboer`n skal i følge nav ha fedrekvote 26.10.09-13.11.09.

Den ønsker jeg nå å endre til 12.10.09-30.10.09.

Hva gjør jeg da? Holder det å ringe til nav? Eller må vi sende brev? Noen forslag til hvordan jeg skal skrive det isåfall?

 

Takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring NAV og hør.. så blir det riktig.. :-)

Skrevet

Det er ikke så veldig lett å endre ting hos NAV selvom det ikke ksal være noe problem. Jeg tviler på at du får ordnet det pr tlf, men det kan være greit å ringe sånn at de sier hva du skal gjøre så du er sikker på at det blir riktig. Vi endret når samboeren min hadde sin permisjon og vi fikk først beskjed om at det holdt å ringe, så måtte vi sende en mail, så måtte det skrives en bekreftelse underskrevet av arbeidsgiver (men det var fordi han ikke skulle ha rett etter meg) og til slutt fikk arbeidsgiver enda et skjema som måtte fylles ut... Men som sagt, begynn med å ringe, så hører du hva de sier, det kan hende det er lettere å flytte det den veien du skal flytte det.

Skrevet

De bør nok få det skriftlig. En telefonbeskjed blir fort mistet/glemt.

Dersom hans arbeidsgiver allerede har sendt inn inntekt-og skatteopplysning på han må arb.giver også bekrefte disse nye datoene på nytt.

Permisjonsperioden skal være oppgitt på dette skjema og endringer bør være bekreftet skriftlig. ( det har med yrkesskadeforsikring å gjøre)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...