Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Er så forelska, og vi har det så bra sammen, ganske nytt, men jeg håper liksom han at han skal være litt mere kjærlig....vet han er sjenert, men..han sier og gjør ting når han har drukket som han ikke gjør eller sier ellers enda..masse tegn på at han virkelig liker meg godt, men som jente antar jeg, begynner jeg liksom og lure og blir litt lei meg da..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 kommunikasjon, kommunikasjon, kommunkasjon med andre ord, snakk med ham, så får du svar på alt du lurer på, og enda litt til...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Det siste jeg vil er jo og virke masete, og snakke om følelser for tidlig..ønsker ikke og skremme han bort heller..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Mannen min er "sånn", dvs han har vanskelig for den intime delen med kjærtegn osv. Selv om vi kan snakke om det, så er det i praksis ikke blitt stort bedre, selv etter 14 år. Så hvis du tror dette ikke er noe du kan akseptere og leve med, så bør du tenke deg om et par ganger før forholdet blir "for alvorlig".
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Men jeg tror egentlig han er i stand til det, og jeg vet at jeg har truffet en jeg føler kan være den rette! Skulle gjerne bare hatt littegranne oppmerksomhet på den måten allerede..men det kommer nok vel:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 du har barn ikkesant? (veldig avgjørende) HAr5 han møtt barn/barna dine evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå