Snabeltann Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Nå er jeg syv dager over den fine termindatoen 090909, og jeg blir sprø! Ble strippet i går, til ingen nytte.. kjente ingenting etterpå, jeg. Har prøvd absolutt alle kjerringråd, og forventer nå bare at jeg går til jeg blir satt igang neste tirsdag. Frykter han i magen blir kjempediger nå.
abba1221 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Eg er 5 dager på overtid! Har også prøvd alle kjerringråd, ingenting hjelper så nå har eg bestemt meg for å ta livet med ro og lat lisje frøkena komme når ho e klar!:)Tolmodigheita mi e oppbrukt!!
Nangiliama Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ikek seriøøst på overtid.. bare to dager siden termin, men bare vent.. jeg blir nok å gå seriøøst på overtid...
Tweak Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Terminen er jo, for deg, 090909 +/- 14 dager, så rent teknisk er du jo ikke på overtid enda... ...kommer det fra jyplingen som hører til 2 tri og ikke vet hvor lei en kan bli på slutten, he he! :-P Krysser fingrene for en snarlig og problemfri fødsel for dere alle! OG for at dere legger ut lange og fine fødselshistorier som jeg kan lese etterpå! :-D (er derfor jeg sniker her, he he)
Ruska67 Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Håper det skjer noe med deg SNART!!! Vet utrolig godt hva det vil si å gå på overtid... Gikk 16 dager over med nr. 1 og en uke over med nr. 3... Nr. 2 lå i seteleie og ble tatt med planlagt KS to dager før terminen. Nå er det 9 dager igjen til terminen med nr. 4 - og jeg er på en måte forberedt på å gå over... men egentlig ikke... Lykke til!
1gang09 Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 er 6 dager over termin nå! og jeg er så sliten og lei!
☆chiquita☆ Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 2 dager over termin, og er så klar for å bli ferdig nå!
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Hei jenter Ser at jeg tar kaka her-- ikke med glede I dag er jeg 13 dag overtid Har hatt 4 overtidsvurderinger ( senest for 2 timer siden) Har hatt 4 strippinger, og alle kjerringråd jeg vet om..... Den bare vil ikke ut.... har det vel for bra der inne... Jeg har vært umoden på 3 av 4 vurderinger ( 2 på bishop ?? skalaen) I dag var jeg 4 på skalaen og det er jo fremgang. Blir startet når man er på 6 ( for flergangsfødende og 8 for førstegangsfødende) Ny vurdering på fredag Her i bergen kan det gå 18 dager før de setter deg igang.. lykke til jenter
abba1221 Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 18 dagar????den synst eg var litt drøy! Eg meiner terminen min e minst 5 dager feil...ergo kunne eg risikert å gå 23 dagaer over....hjelp d e no nesten 1 måne ekstra!! Håpe for deg at det skjer noko snart!!Lykke til
Snabeltann Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2009 hehe tweak, når du kommer inn her så lærer du fort at overtiden begynner samme kveld som termindatoen utløper!!! du har jo forsåvidt rett, det snakkes jo om en fødemåned, men når man vet at et normalt svangerskap skal vare i 266 dager fra befruktning, og man vet når man ble befruktet, så er det drita frustrerende å gå over terminen. jeg har samme termindato på både mens og ul, noen har jo flere ukers sprik. må være ekstra frustrerende for de som har fått en senere ul-termin enn sin egen.. dessuten begynner man å tenke på alt som kan gå galt, morkakesvikt osv, som jo kan inntreffe når den ikke orker mer. er jo en grunn til at man maser ekstra om liv i magen fra den dagen man går over datoen man har fått. etter to uker gir jo sykehuset opp at man klarer å nedkomme av seg selv. så da snakker man jo ikke om overtid, da snakker man bare om at NÅ SKAL HAN/HUN ut. så teknisk sett så er det ikke særlig mange som går på "overtid" (mer enn 14 dager over).. Høres ut som om det likevel vil skje i ditt tilfelle da, Tone. Jeg er heller ikke moden, og det er ganske dritt når jeg har 3 cm åpning!!
Tone 77,Bergen,fødte 190909 Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Hei ja litt kjedelig har hatt 3 ca i 1 og 1\2 uke og slimproppen gikk forrige tirsdag Må gjøre alt for å holde meg positivt. Har fått sovetabeletter for å kunne lade opp til fødsel. håper håper håper at det skal hjelpe litt på lykke til alle sammen
Duddlidu Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Vel Tone, jeg vil gjerne dele den kaka med deg.. iallefall nesten... 12 dager over her, så synes jeg iallefall fortjener et kakestykke. Skal på overtidsvurdering i morgen, aner ikke helt hva den går ut på, men håper at ting iallefall ser ut til å være klart snart... *sukk* dagene virker rimelig lange akkuratt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå