Gå til innhold

Hvor mange her har hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn i mai,og hadde regelmessig mens etterpå.

Men mye mindre blødninger.

Nå har jeg hatt noe brunaktig utflod i to uker,og i dag fikk jeg blødninger(friskt blod)

Kan det være noe galt eller er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å blø ca en mnd etter jeg satte den inn, og blødde sammenhengende i tre mnd. Ikke mye hver dag, ikke som mens, men likevel daglig. Deretter aldri mensen i de nesten to årene jeg hadde den inne... Er helt normalt med ulike former for blødninger de første mnd...

Har nå fjernet den for å bli gravid igjen:)

Skrevet

hei:-) jeg har hatt h.spiral i 9 år,og de fleste har som regel 3 mnd med vanlig mens i starten så deretter skal den minke hver mnd:-)

noen får ikke mens heller etter 3 mnd ca:-)

så ja,det er normalt.

jeg hadde bare litt rosa utflod etter 3-4 mnd da jeg satte den inn,men hadde uansett pms-tegnene,så jeg visste bestandig når jeg skulle ha mens:-)

Skrevet

Jeg har snart hatt min i 5 år, så jeg skal skifte over nyttår nå.

Jeg hadde mange rare reaksjoner de første 3-5 månedene:) Blødninger her og der, litt hele tiden i perioder, og vann i kroppen - MASSE vann i kroppen(ca 4 kg). Men etter et halvt år, så hadde jeg ingen av delene lenger. Da kunne det komme 2-4 blødninger i året, som var mer litt farge på papiret et par ganger jeg har vært på do, og ikke noe jeg har trengt bind for. Ikke mer vann i kroppen heller.

Så de første månedene var verdt det:) Så deilig å ikke ha mensen på flere år:) Nå har virkningen av spiralen begynt å avta(vanlig det siste året), og i år har jeg hatt en liiiiten mens over noen dager et par ganger til nå. Jeg måtte kjøpe bind for første gang på flere år, og sto helt rådløs ved hylla - det er jo kommet så mye NYTT der;)

Skrevet

Jeg fikk min satt inn i juni og blødde gjevnlig fra juni - august... nå blør jeg i 3-4 dager ved mens, men veldig lite....

Skrevet

jeg satt min inn i aug i fjor.

blødde i mange mnder,tror det var rundt 3-4 mnd.

men så har jeg kun blødd en gang siden i vinter,blødde bittelitt i et par tre dager i sommer en gang men ikke noe siden..

er strålende fornøyd med denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...