ღhælgelainnღ Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Begynte for noen dager siden med Ingers rugbrød. Spiser dette til frokost, lunsj og kveldsmat. Drikker mye vann og går daglige turer. Gikk på vekta i dag tidlig og da hadde jeg gått ned 1,3 kg. siden jeg veide meg sist gang for ca. 3 dager siden. Det eneste minuset er at jeg får treg mage av dette brødet. Hjelper det å få i seg tilstrekkelig med vann, eller er det noe annet jeg må gjøre for å ikke få så treg mage? Trodde brødet ville regulere tarmene, slik at de fungerte bedre?
Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Så bra! Jeg meldte meg inn i vektklubben forrige mandag, og gikk ned 3,9 kg på en uke..!! morro når det går rette veien.. jeg har laaang vei igjen da.. men men.. en start er det Drikk mye vann, det hjelper. Også kan du jo spise noen druer eller noe hvis du er litt treg i magen også
petite fleur Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Gratulerer, du er flink! Ja, begge to er flinke :-) Jeg blir også treg i magen av for mye fiber (pussig, trodde også man skulle få bedre mage av det), men det hjelper å drikke mye vann.
Gjest mphs Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Når du spiser mye fiber må du også drikke mye vann. Tar tid før kroppen venner seg til det nye kostholdet. Noe som hjelper godt er ca.1ss linfrø i yoghurt.
ღhælgelainnღ Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 takk for gode råd og tips! Har en lang vei og gå jeg også. Har en drøm om å klare å gå ned 20 kg, men dette må jeg bare dele opp over lengre tid. kanskje jeg klarer 5 kg frem til jul, da skal jeg være kjempefornøyd. Siden jeg fikk yngste jenta vår for 3 1/2 år siden, har vekta sakte men sikkert krøpet oppover. Synes jeg er veldig aktiv i hverdagen og har lenge vært flink til å gå daglige turer. Men dessverre har jeg vært litt for glad i sjokolade, snacks og kaker, så dette har det blitt en del små-spising av. Men man blir ekstra motivert av å se at det går riktige veien på vekta.. Lykke til dere andre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå