Gå til innhold

Trenger svar foort

lykkelig mamma til to ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

har begynt på skolen igjen.. .Og der har vi gym! Jeg er 11 uker på vei, og lurer på om jeg skal søke fritak for gymmen. (Få teoretisk istedenfor)

Grunnen til dette er fordi jeg er redd for å miste barnet.. (Har aldri mistet før, som jeg vet om, men..)

Har jeg god nok grunn? Eller går det fint å trene uten å måtte tenke på noe? Jeg har aldri vært noe særlig i aktivitet før. I dag skal vi bl.a jogge 1 km...

Hadde du hatt gym? Eller hadde du søkt om fritak? Jeg er usikker. Det er ingen som vet at jeg er gravid, så jeg må liksom være med om jeg først skal være med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt gym.

Jeg har flere venninner som har trent hardt mens de har vært gravide og det har gått helt fint. Trening under graviditet er positivt for kroppen

Men om du er usikker tar du kontakt med legen

Ps: Jeg syklet helt frem til fødselen:o)

Skrevet

Jordmor sa til meg at "så lenge du har vært i aktivitet før du ble gravid, så kan du bare fortsette. men å angstrenge seg selv, og slite deg helt ut uten at du er vant til det, skal du være forsiktig med"

Jeg er usikker :( Men tusen takk for svar!

Skrevet

Gym går bra :o)

Ei på turnlandslaget var aktiv til hun var åtte måneder på vei.

Skrevet

Hvis du ikke er vant til å trene så er det ikke anbefalt å trene hardt sånn helt plutselig. Men det er bare godt å bevege seg og trene rolig. Så jeg ville bare snakket med gymlæreren om du kunne få tilrettelagt gymmen så du ikke blir for sliten eller må være med på ting som fotball og liknende. Du kan jo f eks gå den km.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...