Gå til innhold

Ja, da var jeg nok igang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med rier med ca 7-8 min mellomrom. Har ikke snakket med føden enda, for jeg hadde en laaaaang fødsel sist, og regner rmed jeg har GOD tid nå:)

Men er utrolig spent, og håper de kommer tettere snart sånn at vi kan ta turen bort til føden:)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Åå, så spennende!! :-D

Her virker det som at det har stoppe litt opp, har ikke like vondt lenger..

Skrevet

Sitter også her med rier... Eller er jaggu ikke sikker på om det er rier. Er førstegangs og vet rett og slett ikke. Men det kommer noen tak med en 7 - 10 min mellorom, og de gjør vondt.

Bor bare fem min unna sykehuset så har heller ikke ringt dem, føler igrunn at jeg har god tid. Kan vel gå på dette viset i dager...

Nå blir det baby =)

Skrevet

Ja, her var det jammen falsk alarm. Begynte å dabbe av i 4 tida, og har ikke kjent noe siden kl.6 på morgenen. Er så skuffet! For nå var jeg klar. Og det var jo kjempevondt inatt, spsielt i korsryggen, så jeg var jo bombesikker på at det var igang.

Pyton hvis man skal få mange slike netter....

Skrevet

Hei jenter - skjønner det er flere i samme bås her:) Har også holdt på store deler av natten. Ble til slutt desperat etter søvn. Dabbet litt av på formiddagen idag så jeg fikk sovet et par timer. Det var deilig! Kjenner at vondtene begynner å ta seg opp igjen - smerten er der når jeg har rier, men de er ikke helt regelmessige ennå. Slimproppen har også gått i løpet av dagen idag.

Da får vi smøre oss med tålmodighet og ønske hverandre masse, masse lykke til :)

Snart har vi gullungene våre i armene :)

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Åå, så kjedelig! Men det nærmer seg i hvert fall :-D

Skrevet

Ja, vi får smøre oss med tålmodighet.

Har ikke hatt så mange kynnere i ettermiddag, men går med konstante mensmurringer og ryggvondt nå. Satse på litt sengekos i kveld, og at det blir rier ut av det i natt:) Hihi!!

Lykke til jenter!

Skrevet

Hehe, hørtes ut som en bra plan;) Greit at menn kan være lette å "utnytte" sånn:)

Skrevet

selv om det tok lang tid forrige gang betyr ikke at det er likt denne gangen, jeg ville nok ringt føden for sikkerhets skyld,, kjedelig å gå på en smell

Skrevet

Men atter en gang sitter jeg her fortsatt like gravid! 3 dager siden termin.

Skrevet

OIii:) Jeg har også ligget med smerter nesten hele natten... Men tror det bare var kynnere. Det dabbet av i morges, men har begynt å få kynnere igjen nå, men ikke så sterke som i natt.... Har enda 3 uker igjen til termin så jeg tror ikke det er noe på gang egentli!

Skrevet

...satt her og bladde litt, og så denne overskriften!!!...og trodde du hadde født!

kjedelig at det dabbet av, men det høres jo ut som det er fødsel rett rundt hjørnet*krysser fingrene*

Skrevet

Håper det skjer noe i dag - evt at det allerede har skjedd!!! Lykke til alle som sitter med rier og kynnere og er klare for å føde!!!

Selv har jeg en uke igjen til terminen, men skal settes i gang i dag kl 10! Det kan jo ta et par dager før vi møter den lille gutten, men vi er i alle fall i gang!

TVI-TVI alle sammen:-)

Skrevet

Nei, jeg sitter nok her ENDA like gravid. Men satster på datoen i morra jeg:) Men helst bli ferdig på morgenen, sånn at jeg får sett skal vi danse på kvelden:) Masse mensmurringer i mage og rygg,men det er det eneste "tegna" på fødsel.

Huff, at man kan bli så lei. Men så prøver jeg å tenke positivt også, og at jeg må bare nyte de siste dagene før jeg blir to-barns mor. Vi skal ha barnevakt i natt, og det skal bli godt!! Pluss at hvis det skal skje noe i natt, så trenger INGEN å få vite det før babyen er kommet:) Det syns jeg er ekstra gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...