Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Vi skal bygge hus og skal å ha et eget rom i huset som er kun vårt. Der har ingen andre adgang og vi skal bruke rommet til å ha sex og romantiske stunder når vi vil lukke resten av verden ute. Dette skal ikke være noe soverom. Vi har noen ideer selv til hvordan det skal være men trenger litt inspirasjon slik at vi får det perfekte ROMMET. Så nå har dere mulighet til å tenke litt romantikk og slenge ut de ideene dere evt har...:-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 http://www.zenbydesign.com/newchair/tantra.html
Daddy-Oh Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Litt spent på hvordan dere skal få det til, men det er jo uansett verdt et forsøk. Er nok viktig med en slags massasjestol først og fremst......hehe
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Tja, dype røde farger skal jo inspirere til romantikk. Tror jeg ville malt veggene i en litt mørk, kanskje dyprød farge. Og lange, tunge gardiner i et tykt, ekslusivt fløyelsstoff. Litt eksklusivt og råflott:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Spørs jo hva dere liker da, men en massasjebenk kan være fin å ha, en sjeselong, sexhuske, en stol.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 For en strålende god idè HI! Jeg ville nok gått for mørke dunkle farger som gjør det mystisk og romantisk. Men så skal det jo passe for mannen også da... Det skal ikke være innsyn. Inspirerende bilder på veggen, gjerne sort/hvitt. Masse puter, kanskje en liten peis? En sofa som tåler å bli sølt vin på og som ikke blir ødelagt av litt hanky-panky. En skinnfell på gulvet foran peisen.. Hva tenker du HI?
Himmel og hav Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Et callinganlegg så ungene kan få tak i dere når det er nødvendig ;-) Jeg er litt praktisk anlagt, jeg da, så jeg tenker automatisk på hvordan dere har tenkt å forhindre at folk ser rommet, spør og graver og så tenker jeg at etterhvert blir det fyllt opp med esker med vintertøy, strandleker og julegaver...men det er kanskje bare meg...her i huset er nemlig hvert eneste rom egnet for en romantisk stund. Men om jeg skal tenke som dere, så tenker jeg på et budoir med litt midtøstensk stil. Puter, røkelse, en fargeskala fra dyp orange, via rød, til dyp burgunder. En kommode til seleketøy, rene håndklær, kleenex...og der dukket den praktiske delen av meg opp igjen! Enten så er jeg ikke romantisk anlagt eller så er jeg seriøst underernært på erotikk, hmmm * tenke litt*... Lykke til med rommet, uansett!
petite fleur Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 He he, tror jeg også er som "himmel og hav" i denne situasjonen :-) Godt at vi er flere, følte meg håpløst uromantisk jeg nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå