Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Det er jo som sagt enormt mye drittkasting her inne.. før anonymforumet kom var det mye bedre stemning her på dib/bim, noen få som prøvde seg men de ble lagt godt merke til så det varte sjelden lenge... Anonymforumet er jo blitt alt annet enn det som var meningen, meningen var jo at en kunne spørre om sensiive ting her uten nick, ikke å slenge masse dritt om alt og alle.. Husker det var litt som dette på krangle før, helt til en ikke kunne være anonym der lenger..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Det kjipe er jo at det lett blir litt tamt her når en ikke kan være anonym, blir veldig mye spørsmål ala "hva skal dere ha til middag i dag" da vil jeg tro.. Men det kan jo ikke være sånn som det er her nå!! HI
Miss Misantrop Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Hadde ikke logget inn en gang om det ikke var for anonymforumet. Det er spennende å se hva folk tenker og er opptatte av og det syntes jeg kommer bedre frem om folk får beholde sin anonymitet. Koseprat gjør jeg med vennene mine. Syntes forøvrig det er usmakelig å henge ut folk med navn.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Helt enig. Er ganske ny her inne, men etter å ha lest noen tråder, kan jeg bare si at jeg er rystet over menneskene som skriver her inne. Tørr ikke legge ut noen tårder, når jeg ser hva slags dritt som kommer i retur.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg har vært prinsipielt imot denne knappen. Har brukt den ved ett par anledninger om mitt privatliv som absolutt ikke bør legges ut offentlig, siden jeg er offentlig fra før av med blogg og lign. MEN: De gangene jeg har gjort det, har det vært myntet på meg selv. Jeg har ikke brukt den for å spre dritt om andre. Har ikke brukt den for å mobbe andre. Aldri. Når man hver eneste dag ser at det alltid skal foreligge en anonyms svar som er direkte mobbing - så mener jeg: 1: Sørge for bedre moderatorer her inne 2: Sørge for å avskaffe anonymknappen om moderatorene ikke kan følge opp! For å si det slik, de få innleggene jeg skrev som anonym kunne jeg virkelig vært foruten også... Jeg trenger ikke å skrive om det. Og folk trenger ikke å mobbe andre her inne, men de gjør det. Da får de som holder seg på den rene linjen bli straffet av de som ikke har vokst opp - og de som fortsetter å mobbe. Det er en skam at voksne mennesker holder på slik.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Vil ikke at de stenger anonymforum eller at de fjerner anonymknappen. Føler det er mer action med anonymforumet og det gjør at folk her på DIB sikkert spør om ting de ikke ville spurt om hvis de ikke kunne være anonyme. Moderator kan heller stenge ute de idiot damene her på dib som slenger dritt og mobber. Så lenge man må ha profil er det en enkelt sak for moderator å finne ut hvem som slenger dritt o.l selv om de trykker på anonym knappen. Da kan bare stenge profilen til dem som driver med hets.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Jeg hadde droppet hele Bim dersom de hadde tatt vekk Anonymforum. Og hva er vitsen, de som misliker det kan jo bare la være å gå inn her? Gå inn på Skravlesiden dersom dette forumet blir for skummelt!
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Nei. Jeg syns anonymforum er et flott initiativ. Men det finnes ingen tvil om at bare anonymforumet alene trenger minst en moderator på full tid.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Det handler ikke om at det blir "for skummelt" - det handler om medmenneskelig respekt og at man ikke mobber andre. Jeg har vært her siden 2005 - og har vært med på mye. Jeg gikk ikke inn på DIB (etter at Daniel ble født) før han var 6-7mnd! Det var ikke bra på DIB på den tiden. Noen som regjerte og bare slang dritt. Det er IKKE slikt et forum skal være, ved å spre DRITT.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 Nei, anonymforumet bør egentlig være som det er. Men det er en moderator eller to som burde ta litt mer tak og være mer MODERATOR. Og se til at tråder flyttes dit de hører hjemme. Mye av det som i dag legges ut på "anonym" hører til på helt andre fora, alt fra kokebok via barneoppdragelse til reisedebatten! Disse "saklighetsspørsmålene" burde vært flyttet omgående av moderator! Og på disse foraene burde det IKKE være mulig å være anonym. Likeså en del som opplagt hører til "kranglesiden". Og her burde det gjelde ingen andre regler enn en aksept av at "Dette er krigssone, det er er jeg fullt klar over, på dette forumet går jeg inn HELT på eget ansvar, ALT kan forventes her..." HVER gang man logget på dette forumet. Og så la anonymforumet være det det skulle være, et forum for litt følsomme spørsmål hvor de ærligste svar kommer fra den som kan være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå