Gå til innhold

MØRKEMENN 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så noen andre skrev litt om sin erfaring med utenlandske menn. Har IKKE tenkt å starte en ny diskusjon om ubehagelige opplevelser eller ikke, så la oss holde oss til saken.. Her er en forsiktig beskrivelse av en kultur forskjell som jeg ikke kan forstå.

1.Jeg er veldig høy (ca180) . Det virker nesten som en magnet på mange, spesielt på de under 170. Har prøvd å ta på meg høye hæler noe som egentlig bare forsterket effekten. Bodde et år i Sverige og der hadde jeg akkurat samme erfaring.

2.Hvorfor er så mange unge. Synes det også at det er litt rart at tenårings gutter skal kurtisere ei snart 30 år gammel dame. Hvorfor legge an på en voksen dame som er 10-15 år eldre er ikke noe jeg helt kan begripe.

3.Det tredje er at de går så veldig nærme og er litt fysiske. Tenker ikke på klåing, men mer en at noen legger hånden langt nede på ryggen for å styre litt hvor jeg går. Eller skal kontrollere meg litt fysisk (ikke vondt ment ).

Toppen av kaka som illustrerer hva jeg mener er for snart to år siden i Stockholm. Flere små tenåringer gikk å vassa i beina mine når jeg var ute på byen skulle på død å liv styre retningen jeg gikk. De var bare hyggelige og spurte om alt mulig, men likevel en veldig rar opplevelse som illustrere litt av inntrykket mitt.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...