Gå til innhold

Lurer på om jeg er igang, jeg??

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+guttespire *høygravid*
Skrevet

Har hele dagen gått med mensmurringer, og nå i kveld har de tatt seg voldsomt opp! De er ganske konstante, men blir vondere før de "går tilbake" med jevne mellomrom. Jeg snakket med føden, og der mente de at jeg slett ikke skal se bort fra at det blir fødsel om ikke så alt for lenge. Tro om det blir fødsel, eller om det gir seg ut over natta? :-)

Spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, kuuult =) Da er du heldig

..Og her sitter jeg og strikker :-( Hehe

Skrevet

oj, allerede?? :) hadde ikke du termin rundt 20.okt, eller husker jeg feil??

Du holde oss oppdatert her inne da :)

Skrevet

Hehehe, jeg holder på med hekletøyet mitt, og skulle gjerne blitt ferdig med det før babyen kom til verden, men vi får se ;-) Kan jo hende det bare er modningsrier, eller at det rett og slett stopper opp, for det er enda tidlig...

Skrevet

Ja, har termin 21. okt, men "alle" har vært ganske enige i at babyen nok kommer før tida. Har fått sånne lungemodningssprøyter, så hvis jeg må føde nå, så må jeg bare føde (og derfor mente jm på føden at jeg bare skal holde meg hjemme til det virkelig setter i gang) :-)

Skrevet

blir spennende å se :)

Skrevet

Blææ, våkna etter en urolig natt, like frustrert og gravid! Har enda litt murringer, hvor lenge kan jeg gå rundt sånn??

Skrevet

Snakker om (tenker på) sola så skinner den. Begynte plutselig å tenke på hvordan det egentlig gikk med deg.

Skal du få noen undersøkelse eller?

Skrevet

Jeg gikk å hadde ufattelige vonde kynnere i 4 uker.... og fødte i uke 35. Fødselen tok 1 og en halv time, noe som var takket være disse vonde kynnerne. Halve fødselen var gjort hjemme:) Men litt irriterende at de ikke tok meg alvorlig da jeg hadde utrolig vondt, fikk jo beskjed om at det bare var maserier... Men håper nå det er fødsel på gang for deg! :)

Skrevet

Jeg har termin 19 oktober, og har hatt så ekstremt mye kynnere, helt latterlig ofte og intense. Det gjør til tider så vondt i lyskeområdet i tak, at jeg virkelig også har lurt på hva dette kan være. Mensenmurringene er også sterke, i dag har de vært veldig sterke. Så det kan jo også hende at kroppen bare forbereder seg. jeg har iallefall ikke tid til å få ungen enda, masse som må gjøres :P

Skrevet

Jo, de på føden mener at jeg kan komme for en undersøkelse når som helst, men jeg føler liksom ikke at det er noe ordentlig på gang enda, så jeg kommer bare til å bli sendt hjem. Så jeg venter heller til det tar seg opp igjen, hvis det gjør det. Men nå virker det ikke som at det kommer til å skje noe på en stund.. Åh, det er såå frustrerende!

Jeg har også vært masse plaget med kynnere, gjennom hele svangerskapet, ofte kjempevonde tak som er regelmessige over et par timer. Også stopper det opp hver eneste gang, så jeg hadde liksom et lite håp om at NÅ var det igang. Men den dumme ungen vil jo ikke ut!

Skrevet

Oi, det tenkte jeg også-allerede?! Du er jo til og med etter meg:) Så spennende da, eelis! Fikk helt sug i magen her jeg nå. Masse lykke til! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...