Gå til innhold

til dere med stort symfemål(over den grønne)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mest de som er litt "stor "eller overvektige som har strørre symfemål enn "normalt"

Er dere store jenter?Om jeg kan si det på den måten...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er "normal" (175 og 68kg før svangerskap), og er godt over det grønne. Har ei venninne som også var over det grønne i begge sine svangerskap, hun er ikke så høy som meg, men slank. Så det kommer nok helt an på. :)

Skrevet

God over det grønne feltet, diger mage som går rett ut. Hos meg er grunnet mye fostervann. 162 cm og ca 70 kg nå, lagt på meg 8 kilo, er i uke 34.

Skrevet

Niks, 179 cm tror jeg og i utgangspunktet rundt 60 kg. Helt passe med fostervann, pjokken ligger med hodet ned, men ikke veldig langt nedi bekkenet.. Har termin 28. sept. Skal til vekstestimering 29. (jadda, så sikker var hun på at han ikke kom til å komme før..). Er over den grønne streken..

Skrevet

jeg er ikke stor.

er 170 og veier nå 65 (synes jo selv det er mye siden jeg veide 53 før jeg ble gravid) mage målet ligger over gjennomsnitt og målet rundt magen er 88 cm. er i uke 34

Skrevet

ikke så stor her heller, var 165, og 60 kg før graviditeten. Kan visst være flere årsaker til dette, alle bærer magen forskjellig:)

Skrevet

Jeg var nesten utenfor skjemaet når jeg var hos jordmor i går. Symfemål på nesten 39 - fått et gedigent hopp siden sist jeg var der hvor jeg var på gjennomsnitt. Jeg er helt normal ellers, men min mann er 195 så lurer på om det er en veldig stor baby. Jordmor ønsket ekstra oppfølging på grunn av hoppet så skal til legen allerede neste uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...