xxxJulianexxx Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Vi har nettopp skiftet ut vår gamle, og dere vil ikke tro hvor mye gjørme og slam som lå i bunnen av den. Skjønner jo nå at jeg aldri har vært REIN på de to åra vi har bodd her. Æsj!!! For ikke å snakke om de som bodde der i flere år før vi kjøpte huset. Nå skal jeg gå og ta meg en glovarm REIN dusj:-)
Tommage♀♂ Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Men hvor tror du gjørma og slammet kommer fra da? Det dukker vel ikke opp i tanken av seg selv;) Du har vel filter på kranen? Tenker du har vært ren jeg, og vannet du får nå kommer nok til å inneholde like mye dritt=)
xxxJulianexxx Skrevet 15. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2009 Det kom visst av at røret som er oppi der hadde delvis rustet opp. Dette hadde stått og godgjort seg i mange år.
Joikaboll@ Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Vi oppdaget det samme da vi bytta i våres. Og den vi hadde var ikke mer enn 15 år gammel. Æsj og usj...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå