Gå til innhold

www,pledd.net! Er dette til å stole på? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt skeptisk, var så innmari mye skrivefeil, og når kontakt-mailadressen er en yahoo.no adresse blir jeg ennå mere skeptisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja de påstår at de er de eneste som selger dette pleddet i Skandinavia og det vet vi jo ikke er sant...... noe jeg også har fortalt dem. Alikevel endrer de ikke akkurat den påstanden.

Skrevet

stusset på det jeg og, for vet du selger det! Men dyrere da, he he..

Skrevet

ja de har jo hatt tilbud på det en evighet. Jeg betaler nesten det samme inn til butikk som de selger det for. Babyshop tar igjen 100 kr mer enn oss.

Skrevet

tror ikke jeg tør å bestille derfra jeg..

Skrevet

www.baby-huset.no har hatt slike tepper i en liten evighet. Men nå er de noen rotekopper de også etter min erfaring, så vet ikke om jeg hadde bestilt av de heller.

Skrevet

Jeg fikk akuratt pledd i posten fra de. Veldig fornøyd, tok ei uke ca. Nyyyydelig teppe som jeg skal gi i dåpsgave.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har et kjempe bra tips til den perfekte dåpsgave til både gutt og jente, det er et babyteppe som du får skrevet inn navn og dato på. Har et sånt et til min sønn, og de er kjempe fine www.pledd.net

Skrevet

å hadde tenkt å kjøpe pledd på pledd.nett nå vet jeg ikke om jeg tørr

Skrevet

jeg har kjøpt derfra :D strålende fornøyd og verdens nydeligste pledd kom fort i posten :)

Skrevet

Har også kjøpt derfra, tok en stund før vi fikk det, mn det var kjempefint og er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...