Gå til innhold

Noen mennesker er bare så dumme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At nå går jeg og legger meg.

Kos dere med verdens mest usaklige forsøk på å diskutere poltikk...

Det er skikkelig festlig med mennesker som skal diskutere ting de verken forstår eller har satt seg inn i...

Samme hva dere har stemt! (for det er nesten like mange røde og grønne brødhuer som det er blå... så det er sagt...)

Men morsomme er dere da:) Og det er ikke alle det står like ille til med!

(og om ikke annet så er det i alle fall litt skikkelig liv her, det har jo vært ganske stille en stund)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaja,vi stemmer forskjellig alle sammen,av forskjellige grunner.

synes det er lite seriøst å kalle noen dumme,bare de ikke er enige i det feks du mener er rett.

Skrevet

tillab! Nok champis nå! Gå å legg deg=)

Skrevet

enig at det er politikk på lavt nivå her ofte (noe som jeg også flere ganger har stått for)

sove godt :)

Skrevet

Jeg er enig med HI her. Det handler ikke om hva man stemmer, men å kunne framlegge et argument eller ti for HVORFOR man stemmer som man gjør. Man regner jo med at stemmer på grunnlag av synspunkter? Dersom man har store problemer med å argumentere for sitt valg av partistøtte, virker heller ikke valget spesielt gjennomtenkt.

Jeg kjenner flere som stemmer FrP, og de har et menneskesyn og verdisyn som er grunnleggende ulikt mitt eget. Argumentene jeg har fått fra dem er feks:

"for å få ut svartingene fra landet"

"for å få billigere bensin"

"lavere aldersgrense på sprit"

"økte fartsgrenser så jeg slipper så mange bøter"

"for å kutte soningskøene og fengsle flere forbrytere og gi dem lengre straffer" (for det er jo ikke selvmotsigende å få til på 100 dager (evt. 4 år)...)

"lavere skatter" (drit i renteøkning og mer utrygge arbeidsplasser)

And the list goes on... En av disse som har kommet med slike utsagn er faktisk leder i Fpu, og burder virkelig vite mye om politikken deres.

Skrevet

... når man begynner å bli usaklig og f.eks kalle folk, da må man innse at man har tapt. Har man ikke saklige argumenter, har man ingenting å komme med.

Skrevet

Det å kalle alle andre dumme mener du er å være saklig eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...