Gå til innhold

er så lei meg nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det har vært lenge med at bf ikke ha villet hatt sønnen sin på besøk, og når bf har hatt sønnen min, har dennis vært sliten og grinete i flere dager etterpå...

sønnen min pleide å være hos bf sin annen vær helg vis bf dukka opp da, når jeg bodde i lillehammer... men seinere flytta jeg nordover og da ble det jo litt mer vanskelig... vi skreiv ny samværs avtale som bf brøyt hele tiden men en siste gang i sommer kom bf nordover og bf virka ansvars full og jeg trodde han hadde forandra seg....

men det var ikke sånn i det hele tatt... jeg lagde en avtale med bf om at jeg skulle komme nedover til oslo, nå starten av september og bf skulle ha sønnen vår i en uke, bf bor hos foreldrene sine så regna med at de kunne hjelpe bf... men neida det som skjedde var at nest siste dagen før Dennis skal til meg igjen, får jeg telefon fra barnevernet om at pappan har blitt putta i arresten og at sønnen min er hos barnevernet... jeg suser avgårdet å henter sønnen min...

Og da får jeg vite at noen dager før så har bf blitt stoppet av politiet for at bf har kjørt for fort med sønnen min i bilen SEINT på kvelden når til å med at han skulle være i seng... bf fikk en advarsel av politiet så fikk bf bare dra...

og samme kvelden som jeg henta sønnen min så har bf tatt med sønnen min ut seint på kvelden til mc donald, etterlatt han på lekerommet, også har bf lagt seg til og SOVE?!? på mc donald....

at ikke foreldrene til bf har reagert at han tar med dennis ut så seint på kvelden ?!? når jeg henta dennis var han posete og blå under øya, for for lite søvn, og han hadde blitt tynnere:S syns det her er helt foreferdelig....

jeg har ringt advokat nå, og sagt at jeg nekter bf samvær med og uten foreldrene til bf for jeg mener at dem ikke er i stand til å ta av seg ett lite barn på 1 år og 10 mnd...

det har blitt rotete men må bare få ut frustrasjonen min det er litt tungt å bære på det her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud jeg har ikke ord. Du har full rett til å nekte han samvær nå ja!

Gir deg en klem jeg. Huff altså. Dette går jo ikke an.

Skrevet

takk for svar... det er jo litt vanskelig å vite hva man skal gjøre i en sånn situasjon...

fælt å vite at bf kan gjøre det mot ett lite menneske:( helt forfedeli

Skrevet

heisan hmmm du må ikke la faren ha noen kontakt alene med barnet slik han oppfører seg nå er jo ikke trygt.....

Skrevet

Tårene mine triller her... Grusomt. Jeg har ikke ord:( Forstår deg veldig godt at du nekter bf samvær. Ønsker deg masse lykke til

Skrevet

Du har gjort helt rett..ved å nekte bf samvær uten tilsyn har du vist at du setter sønnen din høyest av alt!! All ære til det!! Håper alt ordner seg for deg og gutten!! Lykke til framover!! Stoor klem fra alle oss!!

Skrevet

takker for alle svar.. jeg har tydeligvis en tung tid i møte... barnevernet vil prate med meg... det ordner seg sikkert... men det er fælt når det står på :)

Skrevet

Du, ikke vær redd for barnevernet :) fortell historien slik du har fortalt den her, du har ditt på det tørre. De kan være en verdifull instans å ha med seg, og kan hjelpe deg med mye. Dette går så bra!! Og ikke vær redd for at bf kan gjøre deg noe mtp samvær etc-her bestemmer du!!og bv vil og se at han ikke er egna til å ha gutten uten tilsyn.

Skrevet

For en forferdelig opplevelse for deg som mamma! =(

Fikk ekle frysninger når jeg leste innlegget ditt.

Jeg er enig i at bv her antagelig kan være til hjelp, og bra at du har fåt advokat!

Stå på for barnet ditt! Kjempebra at du har prøvd å få det til, men det går jo ikke an å ha det slik. Forstår godt at du ikke vil bf skal ha samvær med barnet uten tilsyn.

Lykke til!!!! =)

Skrevet

Herregud..! Støtter deg fullt ut! Hvorfor hadde han blitt arrestert mens han hadde sønnen da?

Skrevet

jeg er ikke helt sikker, men jeg får vite alt når jeg skal på møte til bv...

jeg fikk bare en rask forklaring av bv når de ringte meg den kvelden, men jeg får vite mer når jeg blir innkalt til møte... jeg lurer på hva som har skjedd etter punkt å prikke..

Skrevet

Er dette ny oppførsel hos bf? Du skriver at han pleide å ha sønnen deres annenhver helg, så jeg antar at du kjenner bf godt.

Det er trist at han oppfører seg som en så elendig far, han kan tydeligvis ikke ta vare på hverken seg selv eller et barn. Men du kan ikke være totalt uten skyld med tanke på at du faktisk sender sønnen din til ham.

Du sier han ikke stiller opp, bryter samværsavtaler osv, men like fullt så får bf ha gutten i en uke. I og for seg helt ok med tanke på at de skulle bo hos foreldrene hans, men igjen må jeg poengtere at du kjenner jo bf og vet sikkert litt om foreldrene?

Hvis ikke vil jeg jo si at det er verre...

Skrevet

Det er godt barnevernet engasjerer seg da. Er du "uskyldig" og en passende mor så er jo det supert for både deg og sønnen din. Men om du har "svin på skogen" så blir det vel rettferdighet.

Skrevet

hei :)

nei har jeg vel litt skjyld jeg også.. men jeg og bf var på mange meklings timer og jeg fortalte alt det bf gjorde men dem trodde ikke på meg... desverre... så de lagde ny samværs avtale hele tiden, vær gang bf brøyt avtalen... men dette som har skjedd nå har kanskje meklings folka fått opp øya, ser at jeg har hatt rett hele tiden!!! jeg har jo nesten fått kjeft av de folka, bare fordi jeg har nekta bf og ha dennis på nattan... de mente jeg skulle strekke meg litt lenger siden bf ikke hadde sønnen sin så ofte...

hilsen hi

Skrevet

vil bare få med at meklings damen til bf gikk god for bf at han var en go far... der tok hun rimelig feil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...