Gå til innhold

Folk som parkerer så teit!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle levere datteren min på skolen i dag tidlig, har en til på 2.5. Vi gikk inn og leverte og da vi kom ut igjen hadde en eller annen IDIOT parkert helt på streken (på pasasjer siden). Hadde ikke sjans å feste ungen på 2.5 i bilen, klarte så vidt å åpne døren. Ikke så lett når man er gedigen!! (3 uker igjen til termin). Og de som parkerer omtrent rett på streken på fører siden - grrrrrrr----- man føler seg lite kul og grasiøs å måtte krabbe fra pasasjer siden og bort til fører siden med mega mage!!! Fortsatt irritert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer. Grrrr! Skjer meg stadig og, og jeg klarer ikke la vær å irritere meg. Hvor vanskelig er det liksom? Husker jeg hadde en morsom lapp en gang der det sto: "Thank you for parking so close. Next time, leave a fucking can-opener so i can get my car out!" Med tegning av Mikke Mus som viser fingeren.

Skulle hatt den lappen nå. ;o)

Skrevet

Det irriterer meg også noe vanvittig!!! Og så de som parkerer på det man fint får plass til 2 biler på ved gateparkering.... Vi bor i byen med gateparkering og hver dag er det idioter som parkerer 2 meter bak bilen foran, så da er det akkurat 3 meter til bilen bak... Og det er ikke ulig å få trykket inn en til... Grrrr....

Skrevet

he he godt det ikke bare er meg som irriterer seg over slik. Og hvorfor kommer aldri de som har parkert teit akkurat tilbake til bilen slik at de ser hvordan vi sliter og at vi kan kjefte på de!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...