Gå til innhold

Er det bare jeg som ikke ser på Grey's?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser IKKE på Grey's! Ikke andre sykehus-serier heller.

Skrevet

...men jeg følger iherdig med på Frustrerte Fruer :-D

Skrevet

Jeg har sett en og annen episode, men gidder ikke følge med på noe som jeg ikke har sett fra begynnelsen av. Må få lasta ned hele serien.

Skrevet

Jeg ser ikke på Grey`s. For jeg skal kjøpe hele sesongen på dvd sånn at jeg får med meg alt!! :-)

Skrevet

ånei du, har aldri sett på det jeg, elsker CSI (alle tre) alltid fulgt med på de :))

Skrevet

Jeg ser ikke. Gav serien en sjanse.

Leger som opererer og flørter samtidig er ikke min stil.

Blir for amerikansk og dumt.

Skrevet

Jeg ser ikke på Grey

CSI her i gården og :o)

Skrevet

Hva mener du med "Grey's" og "ser på"??

Er ikke Grey's ei ordbok for engelske medisinstudenter da? Mener du at jeg skal se på ei ordbok?

Skrevet

Hehe, anonym 23:08;)

Jeg ser ikke på Grey's, fordi jeg rett og slett ikke synes det er en spesielt bra serie. Ser på mye annet rart da:p

Skrevet

Her i huset ser vi på CSI på tirsdager, så da blir tirsdagsserien på TV2 droppet, enten det er Grey's eller Frustrerte Fruer... Den originale CSI er forøvrig favoritten:)

Skrevet

Jeg ser ikke på det. Ser vist bare på rare ting som min søster sier. Hun er nemlig hektat på grey's, og kan ikke være på besøk uten å se på det om det er.

Skrevet

Jeg har aldri sett det. Liker ikke sykehusserier eller advokatserier, synes det er kjedelig. Ser nok på tv som det er, så de seriene trenger jeg ikke. Men Frustrerte Fruer og flere realityserier, samt CSI liker jeg veldig godt:-) Er nok tv-slave! Takk og pris for GET-boxen, da er det aldri krise om man er trøtt eller ute av hus, er bare å ta opp det man går glipp av!

Skrevet

Nei, ikke jeg heller!

Jeg fulgte med en stund, men så gikk jeg glipp av mange episoder etter hverandre. Fikk aldri "hentet meg inn igjen"...

Jeg liker ikke å måtte benke meg foran tv'en til en fast tid hver uke, jeg vil heller se episodene når jeg ønsker. Så det er få tv-serier som går på norsk tv jeg følger med på! ;-)

Skrevet

Synes egentlig at frustrerte fruer og greys er ganske såpeaktige.

Men utrolig nok ganske fengende når du har fulgt med litt!

Skrevet

Jeg har aldri sett en episode. Og føler vel egentlig ikke for det, heller.

Men tror jeg ser på nok annet på tv, også går det samtidig som csi.

(bortsett fra at jeg ikke liker Horatio i csi Miami..., og det er den som går på tirsdager)

Men jeg tror jeg er en relativt stor tv-slave :-)

Det er så digg å slappe av og slippe å tenke av og til :-)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Nei, ser omtrent ingen serier på tv - kjøper heller serier på dvd. Syns det er greit å kunne se en serie om gangen, istedenfor 7 serier i uka...=P Akkurat nå holder vi på med scrubs, elsker den serien! Ser et par episoder hver kveld. Det eneste jeg ser på tv er egentlig nyhetene, barnetv (småen da, hehe) og så står god morgen norge på av og til.

Skrevet

jepp! du er den eneste i norges land som ikke sitte og ser på tv2 2140 på tirsdager! alle andre sitter klistra!

Skrevet

Nei, jeg ser ikke på det, men mannen ser på det, og har til og med lastet ned alle episodene for lenge siden. hmmm ;)

Har selvsagt sett en eller annen episode, men kan ikke si det fenger meg så voldsomt. Synes ikke den serien er mer spesiell enn andre amerikanske serier egentlig.. må si jeg føler meg litt utenfor når alle de andre rundt meg plaprer om den serien, og har alltid lurt på om det har vært noe feil med meg som ikke følger med :)

Skrevet

Begynte å se reprisene i sommer og nå er også jeg sugd inn i "Grey`s Galskapen", hehe!

Men jeg ser lite på tv ellers så det gjør nå ikke så mye;)

Skrevet

Gray's er en anatomibok for medisinstudenter og andre som kan ha nytte av å lære om anatomi.

Grey er jo navnet (etternavnet) på hoverolleinnehaveren, så spiller tittelen på dette.

Eller prøvde du bare å gjøre deg dum nå? ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...