Skorpionen<3 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 http://www.uggaustralia.com/no/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5819&model=Classic+Cardy Jeg lurer på om jeg skal bestille et par slike på nettet, og derfor trenger jeg litt veiledning ang. str. Hvilken str har du i dine Cardy-boots, og hvilken str bruker du til vanlig? Er de veldig store/små i str? Er det lett å gå sålen skjev i dem?
YIN Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Hei du Jeg har de samme, men i grå. Pluss at jeg har et par andre UGGs også, men i skinn. Samma str på de som jeg bruker ellers, 38. Men har du mulighet så hadde jeg dratt i en skobutikk som selger UGG og prøvd et par i tilfelle Men husk at disse kan du ikke bruke da det er slaspe vær, regn eller veldig våt snø. For de er ikke foret, då de blir våte tvers igjennom. Da hadde jeg anbefalt de andre i skinn, hvis du har tenkt å bruke de hele vinteren. Spørs litt hvor du bor og, jeg bor i Oslo og jobber i sentrum og der blir det fort mye søle istedet for ren snø Lykke til og gratulerer med UGGene, du kommer ikke til å angre! Mine i skinn har jeg hatt i 4 år, det blir 5 vinteren nå Og de er de første vinter støvlene jeg har hatt som jeg ikke fryser i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå