Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Sitter her og har nesten mistet følelsene i armene,de skjelver og er helt dissete.. Han sa at han kanskje hadde nok med seg selv nå.Dette var etter at jeg hadde gått med på å slutte på skolen og bare jobbe.Sa dette i dag,og jeg er bare glad for at han sa det før jeg sa opp skoleplassen...Men jeg klarer ikke å føle noe,er bare på nippet til å gråte,men føler meg helt tom innvendig.Gruer meg til det går opp for meg:-/ Jeg sa at jeg var glad han var ærlig,og at jeg da ville flytte ut.Vil ikkr bo med en som ikke er sikker på meg og forholdet våres,og som ikke forplikter seg.Da sier han at han er jo ikke sikker..Men jeg mener,hadde han visst at han ville satse på meg og oss,så hadde han visst det. Han er en feig dritt!Også bare går han å ligger seg!!!Så mye betyr dette altså... Å,herregud,jeg tror jeg dør..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Alle har forskjellig måte å takle problemer på. At han legger seg trengerikke bety at han ikke er lei seg eller preget av hva han har sagt til deg. Jeg tenker at dere burde ta en ordentlig prat til før du flytter ut. Det virker ikke som at dere har vært pratet om det er noe som kan gjøres for å få det til å fungere. Om han er helt ærlig med deg sier han og at han ikke vet. Jeg vet selv hvordan det er å ikke vite, og at jeg har nok med meg selv. Jeg er midt oppi akkurat det samme selv. Jeg vet faktisk ikke om jeg vil fortsette i forholdet eller ikke, men jeg er glad i henne forde. Det verste for meg oppi dette var at hun snudde ryggen helt til og tok det som at jeg hadde dumoet henne, men sannheten er at det eneste jeg hadde gjort var å være ærlig om at jeg trengte litt mer tid til meg selv. Det viktigste er at dere kommuniserer mye nå.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Men han vil ikke snakke,om jeg prøver å få i gang en samtale om noe viktigere enn middagen,så begynner han å snakke om ting som feks anlegg og tv.Har hatt det slik lenge,og jeg klarer ikke mer, Greit at han har ting å tenke på,men jeg kan ikke gå på vent lenger.Jeg har følelser også.Og alt jeg trenger er å vite om han er glad i meg eller ikke,og nå føler jeg at jeg har fått svar..
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Har dere barn sammen da? Vil bare si at vi er i samme situasjon og jeg føler med deg, her også går alt på vent:(
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 sender deg en klem! du kommer nok til å få en vond tid fremover, men du skal klare deg! jeg er enig med hun over her som sier at det ikke betyr at han ikke bryr seg om deg selv om han gikk og la seg... jeg føler med deg, tror nok jeg kommer til å befinne meg i samme situasjon som deg om en liten stund... menn er noe dritt!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 De er superegoister.Han stresset lenge med å få meg til å gi opp alt,og flytte til han,og nå kommer han og sier at han har nok med seg selv.Han har etpar ting og tenke på,alvorlige ting,men nå har han meg til å støtte han,og han vet at ting er bedre når jeg er der og kan høre han rase i fra seg.Han er sønnen til en kjent overgrepsforbryter,så det er nok av ting oppi hodet hans,men jeg kan gjøre det lettere for han. Så jeg fatter ikke hvorfor han skyver meg vekk:(Noen ganger hater jeg han nesten,for han har redusert meg til nærmest et nervevrak..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 "Så jeg fatter ikke hvorfor han skyver meg vekk:(Noen ganger hater jeg han nesten,for han har redusert meg til nærmest et nervevrak.." I såfall bør du vel flytte å ta vare på deg selv, så får han prøve å få deg tilbake hvis han angrer senere. Hvis en person har så negativ inflytelse på ditt selvbilde og hvem du er som person, samme av hvilken grunn så er det påtide å komme seg unna. Ha med å si jeg er glad i deg men nå velger jeg å ta vare på meg selv, og om du bestemmer deg for at det er meg du vil ha så kan du oppsøke meg og se om jeg fortsatt vil ha deg.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Om du er den samme som har skrevet utalligge innlegg om "kjæresten" din i de siste ukene skal du bare være glad til for å bli kvitt hann. Se nå for guds skyld å ha litt selvrespekt.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Bæ bæ lille...... Er det deg?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Nei,jeg er ikke bæ bæ lille...? Har vel ikke skrevet utallige innlegg om dette heller,kanskje 2.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 Nei,det er ikke jeg som er hi,og først kunne jeg ikke skjønne hvordan noen kunne tro det..Men etter at jeg leste hele tråden,så ser jeg jo at det er en her inne som kjenner meg... For the record:Jeg og samboeren har det veldig fint sammen:-) Men hvem er det som spør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå