Gå til innhold

Flere med termindato 7 mai?


håpogglede

Anbefalte innlegg

Det var godt å se at det ikke bare er jeg som er tidlig ute.... Er mitt første svangerskap og jeg er kjempespent. Tar gjerne imot råd fra mer erfarne jenter... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 7. mai! Ellers kan du sjekke terminlisten. Sikkert kommet på noen flere.

 

Hvordan er formen? Jeg er litt kvalm og veldig sulten. Slitsomt å spise hele tiden! Spiser mellom 6 og 8 små måltider i løpet av dagen.

 

Skal på tidlig ul i morgen pga mange tidligere aborter. Har en gutt på 1 år, så det er bare å spørre hvis du lurer på noe, så skal jeg svare etter beste evne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å har termindato 7 mai:) tror jeg! Jeg skal til lege i morgen, så jeg er spent på å høre hva han sier:) jeg er 21 år og gravid for første gang! Jeg er veldig spent! I går var jeg skikkelig kvalm, spydde flere ganger:/ men æ heldigvis bedre i dag:) men har null energi... Har dere noe tips mot kvalme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen, men må videre til fastlege før jeg får vite noe mer. 7 mai har jeg bare komt frem til selv.. :) Masse lykke til i morgen. Du må sende en melding om hvordan det gikk :) Har du spydd også? Jeg er kjempekvalm om dagene, men ikke så ille at jeg spyr. Huff....

Har du prøvd ingefærkapsler? Det skal hjelpe.. Jeg har vurdert akupunktur, men er jo så tidlig enda, så vil ikke fortelle det til gud og hvermann...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke kommet så mange flere da jeg sjekka.. Hyggelig med melding.. Formen er opp og ned. Er aldri kvalm om morgenen, men utpå dagen er ikke formen noe særlig. Er lærer og lurer ibalnt på om jeg kommer til å kaste opp på en av elevene snart...

Jeg er også veldig sulten.. Har nesten trodd at jeg har innbillt meg dette, men da er det helt vanlig altså.. :) Nesten så jeg er mer kvalm når jeg er sulten, så da blir det iallefall oftere mat.

Du må gi en lyd om hvordan UL går i morgen. Kjempespennende! Forstår godt at det blir tatt ekstra undersøkelser når du har opplevd flere aborter.... Håper det går bra!

Jeg gleder meg sånn til å fortelle det til hele verden! Kan nesten ikke vente!

Men du, jeg skjønner ikke helt dette systemet med svangerskapsuker. I følge den er jeg i 7 svangerskapuke, selv om jeg egentlig ikke er mer enn 5 uker på vei. Er det jeg som er helt på vidda her eller? Forklar er du grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har regnet ut selv at jeg har termin 7mai. så får se hva legen sier etterhvert.

 

Har en jente på 1år fra før så kan alltids svare på spørsmål.Så godt jeg kan hvertfall.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ul gikk kjempefint. Så et bankende hjerte og størrelsen stemte med menstermin :)

 

Når det gjelder ukeberegning er du 7+0 (i din 8. uke) i dag hvis du regner et svangerskap som 40 uker (det gjorde de på Ullevål forrige gang) På Bim og flere andre steder regner de et svangerskap som 40 uker og 2 dager og da er du 7+2. Fosteret er 5 uker, men det betyr ikke noe i denne sammenhengen.

 

Jeg har fortalt det til noen av de nærmeste, men det er litt vanskelig å holde det hemmelig på jobben. Skal på tur neste uke og da er det selvfølgelig alkohol involvert. Og siden jeg ikke er kjent for å spytte i glasset får jeg et forklaringsproblem. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse den. Gleder meg veldig til 23. oktober :o)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...