Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg... (kolikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Småen har skreket i en time nå og har endelig sovnet.

Hun har ikke vært så flink til å rape etter maten i hele dag, føler jeg ikke har gjort annet enn å stryke og klappe på ryggen for å få opp noe, til ingen nytte... Det får jeg igjen for nå.

Har bært, satte på kjøkken viften, lagt på stellebordet naken og roet seg litt da jeg satte på tørketrommelen, sukkervann u name it... INGENTING hjelper :((

Noen som har tips og råd til meg, er alene og holder snart på å rable for meg.

Vil hun hyle igjen når hun får mat? At hun vil få knip nå i hele kveld / natt?? Gir mme.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt suksess med å legge min lille på ryggen,ta tak i bena hennes og presse dem forsiktig opp mot magen. Først høyre, så venstre, så begge. Forsiktig med hoftene.

Dere kan også ta tak med høyre hånd rundt begge anklene på en gang, og legge venstre hånd på magen hennes. Pekefinger og langfinger presses inn i magen mellom lysken og navlen. Løft beina og stumpen opp og sving dem i sirkelbevegelser med klokken, 10-15 ganger. Resulterer gjerne i stor promp og stort smil.

Dette er råd fra en kiropraktor med lang erfaring med kolikk, er helt ufarlig (selv om du skulle gjøre det litt feil - spurte barnelegen). Fungerte på begge mine kolikkbarn.

Også må dere komme dere til kiropraktor så fort som mulig - begge mine ble helt bra etter tre behandlinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...