Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Jeg sitter her nå og føler at jeg virkelig er inne i en rolig periode med bevegelse. Altså, jeg har INGEN problem med å få kontakt med jenta mi i magen, men føler liksom at det blir mindre på eget initiativ. Så nå tenkte jeg at jeg skulle spør dere om noe. 1. hvor ligger morkaken deres? 2. Hvor ofte kjenner dere spark/bevegelse pr dag?? Altså, hver time? hver annen time?? osv.... 3. Hvor langt er dere på vei? 4. kjenenr dere mest spark nå eller mer rulling. 5. mindre eller mer liv enn tidligere osv...???
Lillemor&Gutta Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Skal prøve å svare etter beste evne 1: vet ikke hva det heter på fagspråk men allefall mot ryggen (bak babisen) 2: Gjennom hele dagen egentlig. Ikke bestandig hver eneste time men merker den har perioder den er mer aktiv enn andre i løpet av dagen. Ofte samme perioder slik som feks ekstremt om morningen. I ny å ne har den dager der jeg må framprovosere bevegelsene litt men stort sett like dager. 3: i uke 36 nå 4: veldig lite direkte spark enn det det var før men mye bevegelser som rulling å armer og ben som stikker ut over alt. Sikker ganske trang inni der nå 5: Har hatt en lengre periode nå der det har virket som han hadde roet seg ned men nå har det tatt seg kraftig opp i gjen. Tror det har litt med at han er sterkere og større slik at det er veldig få bevegelser jeg ikke kjenner nå. Aktiv liten krabat til å ha det så trangt =) Håper noe av dette var forståeli allefall =)
Tweak Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 1. hvor ligger morkaken deres? Min ligger foran på magen 2. Hvor ofte kjenner dere spark/bevegelse pr dag?? Altså, hver time? hver annen time?? osv.... Vil nå si omtrent annenhver time egentlig, men jeg holder ikke oversikt. Det kan ta en time eller to mellom hver gang jeg kjenner spark, men ikke så lenge at jeg blir bekymret liksom. 3. Hvor langt er dere på vei? Jeg er 23 uker på vei 4. kjenenr dere mest spark nå eller mer rulling. Nå er det omtrent bare spark, men tenker jeg vil kjenne mer rulling når babyen blir større og får mindre plass der inne! 5. mindre eller mer liv enn tidligere osv...??? Her blir det bare mer og mer liv! :-) Og sparkene kommer helt av seg selv, dvs. jeg må ikke dytte på magen for å bli belønnet med spark. Mini synes det er kos nok å få hoppe på blæra mi! :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå