Gå til innhold

Noen her som har begynt og fundere over navn enda da?? =P


C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :)

Anbefalte innlegg

Er jo veeeeldig tidlig enda da, men er jo lliksom noe av det første som popper opp i Hodet mitt ihvertfall, av de hyggelig tingene:) Vi har nesten bestemt oss..... Gutt: Ola Elias Jente: Nora Sofie :)

 

Har ei LIta Ei på 22 mnd fra Fød Og hun heter Liva-Bethina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Ja jeg tenker navn selv om det er tidelig:)Har en jente på 15mnd som heter Linnea Cheyenne!!

Så da er spørsmålet hva neste skal hete!!!!!Forje gang hadde vi det i boks tidelig.

Nå har jeg ingen anelse i det hele tatt!!!!!!!!

 

Forslag tas gjerne i mot?

 

Vil ha dobbelt navn og gjerne noe som passer med den første sitt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea Cheyenne, veldig pent navn :) hmm.... må tenke litt på forslag der gitt, siden det er et såpass spesieltnavn på førstemann må det lksim være noe ekstra med nummer to også synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt masse på navn, tenkte på det lenge før jeg ble gravid å ;) Her er Emilie, Milla og Sofie høyt på lista. Og av guttenavn så liker jeg veldig godt Oliver og Teodor :) Har en gutt fra før som heter Kasper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på navn lenge, hvis det er jente så blir det Bethina (samme som din datter hi) :)

men guttenavn sliter jeg veldig med, en del av de jeg liker er blitt så populære nå, og jeg vil gjerne ha noe litt spesiellt.

Min datter fra før heter Kathinka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javisst har vi snakka om navn.. og jeg tenker på babyting hele tida..vogner, senger, klær, stellebord you name it.. ha ha;)

Er det jente blir det nok Elisa etter sambo sin farmor, jeg synes det er et nydelig navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at det er så mange som har begynt og tenke på det da:) hehe... Bethina er et fint navn vettu, så en av dere som svarte vurderte det :) hihi... Ja jeg er helt i baby modus allerede jeg, har jo værtigjennom alt en gang før, men nestgen enda mer i hundre nå :) hihi.... har en herlig tid foran oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har navna klare, Tobias Alexander vis gutt(noe jeg tror det er) eller Ingrid Marie vis det blir ei jente! Har en gutt fra før som heter Sebastian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, vi har alle navn klar...vil ha tre barn, så har foreløpig fire guttenavn og ett jentenavn klart ( i prioritert rekkefølge) : Mathias, Daniel, Nathaniel, Samson og Sofia...

 

Synes det er veldig vanskelig med jentenavn...

 

To av guttenavnene er oppkalling, og jentenavnet er etter min farmor..min mann er ikke fra norge, så vil vil ha navn som er enkel å si på engelsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som allerede har begynt å planlegge.

Navn har jeg vel visst lenge før jeg ble gravid, men må komme på noe som samboeren liker også hehe

foreløpig: Bella Sofie (ser det er valdig mange andre sofier her damen) eller Mia (ett eller annet... vil ha dobbelt navn)

gutt: Michael eller Adrian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

navn er vanskelig synes jeg. men ettersom vi har litt spesielle navn på de to andre, må vel denne få det også!

jeg har jentenavnet klart, men om mannen er med på det, det vet jeg ikke.

de to andre er filminspirerte, så det må vel bli noe film navn på denne også.........

om det blir en jente kunne jeg tenkt meg Leia Wilhelmina. Andre navnet blir oppkalling etter faren min, Wilhelm, som nå har gått bort...

har ingen forslag til guttenavn enda, men skal jeg stole på følelsen min så tror jeg det blir en jente. synes dette svangerskapet ligner på svangerskapet jeg hadde med jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:)

 

Har veldig fine navn på dine også. Jeg liker jo litt spesiele navn.Noe ikka alle heter.Nå ble jo Linnea veldig populært i 08 selvsagt men cheyenne er ikke det i norgen. Er det i usa blant annet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo koselig å tenke på navn, selv om det er tidlig.. :P Og vi trenger god tid på å bli enige.. :)

 

 

Vi har et par "hemmelige" navn, som på en måte er det vi skal kalle ungen, men om den ikke passer til å hete det, så har vi noen ekstra navn. :P

 

Jeg er så forelsket i navnet Cornelia for tiden, men det likte ikke samboer, så må i tenkeboksen å finne et nytt ett.. :P Men har en laaang liste med navn jeg liker da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var navnene bestemt før nurke kom inn i min mage:D

 

Men navnene er hemmelige men blir det gutt beggyner det på L og blir det jente beggyner det på H. Også blir det nok bare fars etternavn, fordi barne får et så enkelt navn og da vil jeg ikke ha mitt tunge etternavn midt imellom navnene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker konstant på navn, ser i navneboka og ser i slektsboka, jeg har lyst på gammelt navn som er i familien, uten direkte oppkalling!

jeg er litt for Rasmus eller Bjørn hvis gutt.

liker veldig godt Maren,Karen,Martha, Selma. hvis jente...

 

synest det er vanskelig jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det ja. Har en gutt fra før, så jentenavna vi hadde da, har vi jo enda. Guttenavn har vi og funnet, men om det blir noen av disse vet vi enda ikke. Først skal det sjekkes på UL om det er liv og om alt går bra før vi bestemmer oss. Navna vi har tenkt ønsker jeg ikke å skrive her fordi jeg ikke vil at andre skal hete det samme. Jeg ønsker ikke at navnet skal bli et populært navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttenavn er klart, jentenavn er det litt verre med...

Men sånn var det i de andre svangerskapene også, og de jentene har jo fått navn, så det er vel håp ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har guttenavn klar, hvis det blir gutt så det blir Sebastian:) min kjæreste sa det nesten med engang vi begynte å date at hvis han for sønn en dag så den skal hete Sebastian, og jeg liker det så skal ikke krangle:) og med jentenavn er litt vanskeligere tenker kanskje Freya eller Gabrielle kankskje Abigael, Benedikte:) men har ikke spurt kjæresten enda hva han syns om disse navnene da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...