Gem76 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Når er det vanlig å få mensen tilbake etter fødsel? Jeg synes egentlig godt den kan komme snart, før det blir 2 år siden sist:) Jeg ammer fortsatt om morgenen, - må jeg slutte helt før den kommer? Har jo lyst på et barn til om ikke altfor lenge, og da er det jo greit at systemet er i gang. Bare det ikke er tidlig overgangsalder(er 33 år). Hvor lenge kan jeg vente uten at jeg trenger å tenke at det er noe unormalt?
Fire småtroll Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Når jeg ble gravid nå siste gangen var det ganske nøyaktig 13 mnd siden forrige fødsel, og jeg hadde ikke fått tilbake mensen enda Nå er lillesøster 7 mnd og jeg har ikke hatt mensen siden før jeg ble gravid med storesøster som nå er 2 år og 4 mnd gammel, DET er lenge siden det!
Kate77 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Om du ikke har andre plager ville jeg bare venta til du eventuelt skal prøve på neste. Da kan du få hormoner for å komme igang igjen.
Gem76 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 oi, 2 år og 4 mnd er veldig lenge siden!! Kate-jeg visste ikke at man kunne få hormoner for å komme igang, men veldig greit å vite det. Har ikke andre plager,-men noen hetetokter og kilo for mye har fått meg til å bekymre meg for at jeg er hormonforstyrret:) Skal være borte fra sønnen min i to netter om en måned, kanskje skjer det noe da he he Virkelig på tide at han slutter med pupp på natten- vet det, jeg er treg og må ta meg sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå