Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 "eldreomsorgen er jo helt ræva, asylsøkere strømmer jo til dette landet som aldri før, og sist men ikke minst fattigdommen... Man må jo tenke på andre enn oss selv også, synes nå jeg.... Så JA vi trenger sårt en ny regjering, men først skal Stoltenberg 2 prøve å rett opp feilene sine i fire nye år, og har ingen tro på at de klarer det..." Logikken er at man må tenke på andre enn oss selv, sålenge "de andre" ikke er asylsøkere. Heia Frp-velgere, dere er så reflekterte!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 og fattigdommen da... fra et parti som er i mot uhjelp og vil kutte ned på stønader.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Det er vel ikke FrP som står på toppen av listen over partier som ville fikset problematikken med fattigdom akkurat. Skatteletter og billigere sprit hjelper ikke de som ikke tjener nok til å betale skatt og ikke har råd til sprit...
Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Frp har klart å lure mange til å tro at uførepensjonister og andre pensjonister ville fått det bedre med dem ved roret. Dette fordi de vil kutte reduksjonen man får i pensjonen som gift. Men de passer på å ikke snakke høyt om kuttene de vil gjøre i tilleggspensjonene.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 På den annen side, det er ikke pensjonistene det ville gått utover egentlig. De fleste ville faktisk være tjent med den forslåtte ordningen. Og de ville jo helt klart trengt pengene når de måtte betale mer for helsetjenestene, kjøpe seg forsikringer som ikke er nødvendig i dag osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå