Gå til innhold

Flere som ser en logisk brist her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

"eldreomsorgen er jo helt ræva, asylsøkere strømmer jo til dette landet som aldri før, og sist men ikke minst fattigdommen... Man må jo tenke på andre enn oss selv også, synes nå jeg.... Så JA vi trenger sårt en ny regjering, men først skal Stoltenberg 2 prøve å rett opp feilene sine i fire nye år, og har ingen tro på at de klarer det..."

 

Logikken er at man må tenke på andre enn oss selv, sålenge "de andre" ikke er asylsøkere. Heia Frp-velgere, dere er så reflekterte!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og fattigdommen da... fra et parti som er i mot uhjelp og vil kutte ned på stønader.

Skrevet

Det er vel ikke FrP som står på toppen av listen over partier som ville fikset problematikken med fattigdom akkurat.

Skatteletter og billigere sprit hjelper ikke de som ikke tjener nok til å betale skatt og ikke har råd til sprit...

Skrevet

Frp har klart å lure mange til å tro at uførepensjonister og andre pensjonister ville fått det bedre med dem ved roret. Dette fordi de vil kutte reduksjonen man får i pensjonen som gift. Men de passer på å ikke snakke høyt om kuttene de vil gjøre i tilleggspensjonene.

 

 

Skrevet

På den annen side, det er ikke pensjonistene det ville gått utover egentlig. De fleste ville faktisk være tjent med den forslåtte ordningen. Og de ville jo helt klart trengt pengene når de måtte betale mer for helsetjenestene, kjøpe seg forsikringer som ikke er nødvendig i dag osv.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...