Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 min samboer hjelper meg med husarbeid!! er helt fantastik med sønnen vår:) hjelper meg gladelig om natten med han:) liker og å tilbringe masse tid sammen med oss og hunden vår:) er selfølgelig sinnsykt god i senga;)!! han er rett å slett bare perfekt!!! elsker han mest av alt:):) noen ganger kan jeg bare å sitte og se på han og tenke på hvor heldig jeg er:D
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Kuken hans er rett og slett prikken over i'en som gjør han helt perfekt.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Det som gjør min mann perfekt er at han elsker meg over alt på jord og er veldig flink til å si det. Han står opp med minstemann og de andre annenhver dag. Han lager fantastiske middager. Er en gud i sengen. Flink å gi komplimenter. Og han er MIN
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Han raper og fiser, gidder skjeldent å gjøre husarbeid, gidder skjeldent å ha sex, spiller pst, lager ikke middag m.m..... perfekt? , ja på alle måter;)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Det at jeg vet at han alltid vil beskytte meg og barna med sitt eget liv om nødvendig. Det at han har riktig fokus i livet. Han er 100% gammeldags gentleman (engelsk, ja). Han er mann og lar meg være kvinne. Det elsker jeg.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 ...at han ikke er 100% perfekt. Det hadde vært kjedelig, og jeg hadde følt meg utilpass. Men det som gjør han perfekt for meg er han omsorgsfull, snill, sexy, oppmerksom, sosial (prater lett med alle slags mennesker, både gammel og ung), glad i barn, handy, hjelpsom, smart, blid, uredd og engasjert Sikkert mer jeg kan nevne, men dette er vel mange av de egenskapene som gjør han til min drømmemann
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 kunne ikke funnet en bedre far til min datter, og er veldig glad for at vi skal ha en baby til sammen. Han er knall flink på kjøkkenet. Han er verdens snilleste og mest omtenksomme. Han er elendig til å rydde, stinker skikkelig tåfis etter bare neon minutter med sko på, han røyker, men jeg elsker han, og håper han blir mannen min med tider og stunder!!
Mille** Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Det som gjør han perfekt er at han ikke hjelper meg med noe som helst, men bidrar på lik linje med meg. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå