Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 kjøpte på ebay i dag,noen som har prøvd??? funker de?
vi har verdens fineste gull Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Har du planer om å ta disse pillene mens du er gravid?
Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Nei jeg er gal men ikke så gal heheh.Har fått barn ,men har gått opp mange kg.
SuSiii Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 er disse lovlige i norge?? sundt kosthold og trening er det eneste jeg har tro på(etter mange forsøk med slanketabletter) her er ikke alltid det enkleste det beste-vi er nok skapt for å måtte bevege kiloene av oss!!!å jobbe litt for slanke kropper! jeg har slanket bort 30 kilo,å d var bare matinntak og trening..har villet slanke vekk 5-7 siste kiloene,å prøvd mye rart-men ingenting har hjulpet,så må vel bare følge mitt eget råd
vi har verdens fineste gull Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Hadde aldri turt å kjøpe slankepiller over internett. De kan ha så god "dokumentert" effekt de bare vil. Det meste er bare viss vas. Piller gir deg ikke sterkere hjerte og en sterkere kropp. Hurra for trening og sunt kostholdt!!!
nea80 Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Enig med de over - trening og kostholdsendringer er det som skal til! Og så legger jeg til at en bekjent har brukt disse pillene og endte med blødninger fra tarmen..... Mulig det hadde flere årsaker, men uansett.
Gjest Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Huff nei! Kommer aldri til å gjøre det heller. Enda jeg sliter noe innmari med å gå ned i vekt ved å bare endre kosthold og trene mer. (Pga sykdommer) Etter å ha lest litt i avisen om hvordan de funket blir jeg dårlig bare av å høre navnet. De gjør at du blir dårlig av fett! Kroppen din tåler det ikke. Du blir kvalm og får en fettlig diare. I VG sa han som "annonserte" det at siden det funket slik ville de som går på pillene bare spise "fettmat" et par ganger før de skjønner tegninga eller blir så dårlig av det at det slutter seg selv. Ingen vil påføre seg selv slimete/hard/fet diare og diverse andre ubehag frivillig var noe av det han sa. Da tenker jeg som så at det er mye bedre å "bare" være sterk i viljen. Kanskje du klarer å slanke deg bare ved å google litt om pillene. Tipper at du finner en del bla på pasienthandboken/felleskatalogen. Ellers så er jeg sikker på at det går ann å finne igjen artikellen fra VG i sommer.
Vimsetrollet Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Enig med de over her - trening og sunt kosthold er det eneste jeg tror på. Selv gikk jeg på Grete Roede-kurs for 2 år siden. Gikk ned 15 kg - og har holdt vekten helt til jeg ble gravid. Anbefales absolutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå