Gå til innhold

...og der gikk minsten fra frisk til 40 i feber. WTF??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Va sjer'a?

Er bare en god uke siden han ble frisk fra falsk krupp, feber og forkjølelse.

*gaaaah*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi hadde det på akkurat samme måte! Først forkjølelse, falsk krupp og feber. Ble bedre, men så fikk hun plutselig 40 i feber. Anbefaler å ta tisseprøve så raskt som mulig å dra å sjekke hos lege/legevakten, for hos oss viste det seg at hun hadde fått nyrebekkenbetennelse :( hun hadde feber i 3 dager før jeg sjekket det og de på sykehuset sa at man burde ta tisseprøve så snart bebis hadde feber uten forkjølelse. Husk å vaske godt før du eventuelt tar prøven. Lykke til! ikke kjekt når de små er så syke :(

Skrevet

Lillemor var helt frisk søndag,ikke forkjølet engang..våknet opp mandags morgen med 39,5 i feber...skikkelig syk hele mandagen,sov nesten hele dagen.Tror jeg aldri har sett henne så dårlig.(hun er 4 år)

Våknet opp i dag,null feber...frisk som en fisk!!Hoppet og løpt rundt i huset i hele dag,uten antydning til å bli sliten!!

Merkelig!

Skrevet

Noe som går tror jeg. Begge mine har hatt det.

Skrevet

Var sånn her for en drøy uke siden, halsbetennelse her da:)

God bedring.

Skrevet

Uffda=( Jeg er alene med 2 små, så legevakten er ikke så lett å gjennomføre uten at det er akutt... Men han er i fin form, har ikke klaget over smerter noen plass... Fikk bare så høy feber, og ville helst sove. Han er snart 2,5.

Men er feberen like høy i morgen ringer jeg legen!

Skrevet

Min fikk plutselig feber på søndag, hadde rundt 40 hele går og i dag morges var det borte vekk og gutten var i kjempeform.

Skrevet

Her også våknet han med feber natt til i går og hadde rett under 40 i feber flere ganger(når febernedsettende slutta å virke). Ga han litt ibux før han la seg i går og han har vært feberfri siden. Våknet i dag frisk som en fisk og full rulle hele dagen:) Hadde akkurat det samme for 3 uker siden. Varte ett døgn da også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...