ifie Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 ...Og er det ikke sånn at det stort sett går over til babyen er 3-4 mnd gammel?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Det sies at kolikk ikke oppstår etter at babyen har passert 14 dager. Bruker vanligvis å gi seg etter ca 3 mnd ja. Her var det som å skru av en bryter da eldstemann var ca 11 uker, plutselig sluttet han å gråte. Mistanke om at nurket har kolikk? Krysser fingrene for deg...
Gjest Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 har hørt at hvis de ikke får det innen 4 uker så får de det ikke..
ifie Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Takk for svar! Nei, jeg mistenker ikke kolikk - heldigvis! Miniskatten er 16 dager og veldig rolig, så jeg prøver å "forberede" meg på at det fortsatt KAN snu Håper du har rett da, at han mest sansynlig ikke får kolikk nå
Maia&Mathias <3 Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Min gutt fikk det plutselig når han var 6 uker. Og vips, når han ble 3 mnd ble alt mye mye bedre. Skal sies at jeg tok han til osteopat også da.... Kan anbefales!!
tre små... Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 ingen erfaring selv. men det jeg har lest er at de vanligvis får det når de er 2-3 uker... hvis de ikke har fått det når de er 4 uker så får de det ikke.. tror ikke det stemmer at de ikke får det dersom de er 14 dager iallefall.. for de fleste steder jeg har lest så har det stått at det kommer ETTER babyen er 14 dager... får håpe babyen din ikke får det. min baby er også rundt den alderen og håper ikke det blir noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå