Gå til innhold

Dere som har tatt brystreduksjon...SE HIT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag skal jeg opr, og må si at jeg kjenner nervene komme snikende.

Har jeg noe å grue meg til??

Hvordan var formen etterpå?? (dvs samme dag, og neste dag)

Hadde du dren? Når tok du de ut?? Var det vondt??

Sitter her å føler meg som ei diger pyse. Har fått fire barn, tre vanlige fødsler og ett ks!!!

Fortell.......!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så heldig du er!! masse lykke til!!!

jeg og skal det når jeg bare har kvittet meg med kiloene...

kan jeg spørre hvilken str du har idag??

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har ikke tatt reduksjon selv ennå, men hører at de som har gjort har opplevd det som helt greit. Som du sier; du har 3 fødsler og 1 ks bak deg - så jeg tror nok at du takler dette helt fint;-)

Men håper du får svar fra noen som har erfart det selv, det roer deg sikkert bedre enn hva jeg har hørt og tror om saken.

Selv er jeg str H nå, og gleeeeeeeeeder meg til jeg er ferdig med å amme lillejenta mi - da blir det reduksjon for alle penga! Apropos penger; må du betale operasjonen selv eller får du den dekket??

Skrevet

Jeg får dekt det:)

Plages en del smerter i nakke og skuldre.

Skal forresten opr på Klinikk Stokkan i Tr.heim

Skrevet

Jeg ble opperert kl 08.00 og dro hjem 16.00 samme dag. Med sjekk dagen etter på sykehuset, uken etter og uken deretter.

Jeg fikk med meg smertestillende, men hadde ikke behov for de da jeg ikke kjente noenting..bortsett fra morgenen når jeg satte meg opp i senga og ting falt på plass (If you know what I mean) :)

Men jeg hadde reaksjon på narkosen i ettertid og var ikke meg selv i oppmot 2 uker etterpå, konstant trett, slapp og fikk sånn plutselige og intense hetetokter.

Skrevet

Ble du sykm lenge??

Har aldri hatt narkose før, så jeg gruer meg mest til det (tror jeg)

Skrevet

Ingen dren. Ikke særlig vondt. Sov i ett døgn etterpå - ellers som før.

Blir supert!

Skrevet

Ikke dren. det er sting som blir borte av seg selv. De tar på sånn kirurgisk teip som skal sitte på i en uke før de bytter den. deretter skal du bytte den selv en gang i uken i 3 mnd.

jeg har tatt ks og syns det er ganske likt. bortsett fra at det er på puppa og ikke magen da ;p

Jeg grudde meg jeg også, men det går veldig fint. Og som hun skrankedamen så dekkende sa til meg; en veldig takknemlig operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...