Gå til innhold

må.....blåse....ut.....HORMONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare så grinete og amper for ALT!

Jeg hater og bo her jeg bor, jeg har verdens hyggligste naboer, alt er sentralt, men vi bor jo nesten oppe på den gule stripa langs en hyppig kjørt hovedvei. Trafikken plager meg dog ikke, men det gjør det forbanna stygge, lille, smale kjøkkenet og den alt for lille stua! Klikker snart. Og det er ingen som forstår meg heller!!!!!!! Og det er faen ingen banker som kan gi oss noen lån for vi har ikke de jævla 300 000 i egenkapital. Gi meg en person på 24 år som har det uten at de er rikmannsfjott og får pengene av pappa? Eller bare er generelt overflaks mennesker.!! Helvete! Hvordan skal folk kunne klare og komme seg videre i livet og kunne slå seg til ro noe sted uten at banken gir de en sjangs. ( ja vi eier nå, men jeg bare klarer ikke bo her!)

også er det det med klær! Jeg har aldri hatt hverken rompe eller lår, bare altfor fleskete mage! Alle bukser jeg har prøvd har sotti helt dust, enten for små i livet eller for stor i låra eller blæblæ! Nå når jeg endelig har fått meg nogelunde javnt over kropp, og er stor fornøyd er faen i meg det feil også!!!! For nå har de tydeligvis fått med seg at folk er større oppe enn nede, og derfor får jeg jo pokker i meg ikke boksene over låra og ræva! Men når de først er kommet opp etter mye hopping og sliting så er de faen i meg for stoooooooooore i livet! I helvete! Vurdere sy sine egne klær her!

Generelt kropp: Ja jeg vet jeg er gravid, men de helvetes ekstra puppene på ryggen er da strengt talt unødvendige!!!! Jeg har trena hele mitt liv! Og jeg har alltid spist noelunde sundt. Men nå....i helvete heller! MIchelin mannen jeg banker deg rett i bøtta!!! Det verste er at når folk tipper vekta mi tipper de rundt 60 kg. Og i sannhet..så er det så langt i fra du kan komme!!! Prøv HØYERE!!!!!

mobil: Helvetes drit, finner den aldri i veska, vil ha ny, men får ikke lov av kællen for jeg har ikke hatt min i mere enn 6 ,mnd...men det syns jeg da er leeeenge nok! ( ja jeg er bortskjemt! HOld kjeft!)

Ere noe mere jeg irriterer meg for???? JA!

All den sytinga: Hva kan jeg spise, hva kan jeg gjøre for det? blablabla....Kan dere ikke bare spise som vanlig så lenge det ikke kommer opp. Vær ego! Ikke press dere! Ungen først! SÅ karriere og jobb!

Er sikkert noe mere også.....men nå har jeg tydelig fått utblåsinga mi for i dag...for nå sitter jeg bare og ler av alt jeg har skrevet......

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!

Jeg gleder meg til og bli mamma for 2 gang=) Klarer ikke vente til å få enda en perfekt unge=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he godt å få ut litt "steam" innimellom ja. Hvor langt er du på vei? Vært like hormonell hele tiden?

Jeg vet at jeg blir en heks når jeg blir gravid så lykke til til min samboer som (forhåpentligvis) snart må gjennom det en gang til med meg hehe ;)

Skrevet

7 + 3 tror jeg.....Jeg hadde ikke så ille sist, men nå er det helt ille! huff..

du da? langt på vei?

Skrevet

Takk for en god latter! hehe.. Tro meg, vi er mange i samme båt..skulle ønske flere tok seg tid til å skrive det ned sånn som deg..hehe

Skrevet

var det underholdene? Hehe....ja kællen min ler ofte av meg når jeg får sånne utblåsninger=) hehe...godt det mora dere da=)=)=)

Skrevet

Unnskyld, men det morsomte var nesten da du svarte at du var 7+3... Kunne bannet på at du var langt på overtid! Men gjenkjennelig? Ja, helt klart!!!

Skrevet

Dette var helt supert! Godt å få det ut! Sånn er jeg også innimellom ALT bare kommer når jeg først setter i gang!

Skrevet

Helt vilt, hadde jo ikke noe sånt med første...men nå er alt der veeeeldig tidlig. bekkenløsning, kvalmen og alt lissom..merkelig...

Skrevet

IZ med bolle i magen!!

Sorry kjempe treig å svare her :) Er inne på litt forskjellig så ikke så lett å holde styr på alt ;) Jeg prøver, så ikke så masse hormoner for tiden, men de kommer nok hehe :)

Gratulerer til deg da IZ :)

Tror det kan være foslkellig fra graviditet til graviditet. Jeg var mye verre andre gang enn første gang. Kanskje det bare er sånn at man blir verre for hver gang hehe...skal ikke le, men vi kan ikke være god å ha med å gjøre alltid ;) Håper hormonene er litt bedre nå da...er jo noen dager siden jeg svarte deg sist :) Lykke til videre i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...