Monajenten Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Dere vet når dere trykker på infoknappen på fjernkontrollen sant, så kommer det opp hvilket program som går, hvor lenge det varer, og man kan også trykke videre og se hva neste program er. Nå er hele den menyen helt tullerusk. Den har vært feil i tre-fire dager nå, og det står det samme nå som for fire dager siden, noe barnetv og greier, og kl. 09.25:-s Noen som vet hvordan man kan fikse det? UTROLIG irriterende!!!!!
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Hmm, mystisk. Sånn er ikke vår. Vet dessverre ikke ;-)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Det går seg til... =P Men har du prøvd å vente noen sekunder før du stress-trykker videre? Hehe, det prøvde jeg. Og da kom det litt etter litt. Men noen ganger henger den seg bare...
Monajenten Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 JAAA har prøvd det også, men tålmodigheten varer ikke lenge altså:-O Men - jeg skal prøve igjen siden du sier det:-P
Monajenten Skrevet 15. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2009 Det står forresten "cab" ved siden av kanalnavnet, det står vel kanskje for kabel det? *blond* Skal det stå noe annet der mon tro?? :-s
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Står ikke det her... Har du sånn dekoder med opptaker??
Dailis Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Jeg kan hjelpe deg med den.... HAr ikke jeg deg på msn, FB eller noe? Du må nok resette dekoderen. Men må vite hvilken du har først.. Kjenner til en del av de dekoderene, io alle fall om du har kabelTV.
Monajenten Skrevet 15. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2009 Har ikke dekoder med opptak (tror jeg, ehhh??? :-O) Dailis - jeg har ikke msn på maskinen:-s Jeg har en dekoder fra Canal Digital som heter HD103-C om jeg så riktig, sier det deg noe?
Dailis Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 Hehe, jeg har ikke kontaktene på denne maskinen, derfor jeg håpet at du hadde det Ja, det er en HD dekoder uten opptaker. Den kan resettes. Der hadde det vært kjekt om vi kunne tatt det på annet enn her. Men prøv en slik hurtigresett først. Dra ut strøm og antenneledningen og så venter du ett halvt minutt før du setter i strømledningen, men IKKE antenneledningen før du får opp at du ikke har signaler eller noe slikt Av en eller annen grunnn hjelper den når ting henger seg Prøv den, hjelper ikke det er det en litt mer omstendig metode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå