Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Kan gravide trygt spise dette?, ( sånn bortsett fra at det ikke er superhealthy ) ? , skulle jo tro det var greit, men med tanke på rå eggeplomme osv... - fra butikken? Blir veldig glad for svar:)
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Ja du kan spise det.. hvis du går på mattilsynet sine sider så ser du at du kan spise det meste.. :-) Jeg fikk høre igår at jeg ikke kunne spise fårikål fordi da kunne det hende ungen min ble allergisk mot lam så det er mye ville ting ute og går.. haha
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Svigerinna mi fikk beskjed om å ikke spise for mye kål i fårikål, for da kan sønnen hennes få luft i magen. Hun ammer.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Ja kjære vene... , det står jo så mangt, så man vet jo aldri
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg vet a de sier at mange babyer reagerer på kål når man ammer, men jeg er fortsatt gravid ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Rå eggeplommer er ikke farlig i Norge. I andre land er det fare for at det er salmonella i, men det er det ikke i Norge. Derfor spiser vi eggedosis her, mens det er utenkelig i de fleste andre land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå