Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud om plass på riksen, men skal å se på føderiket. Noen med erfaringer? Er 2. gangs og første fødsel gikk svært bra (med smertestillende)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde på Føderiket i mars og gleder meg :) Jordmødrene er veldig hyggelige og erfarne, og det er en veldig trygg og rolig atmosfære der.

De har akupunktur, steriltvannspapler og badekar som smertelindring, men det visste du kanskje? Jeg fikk steriltvannspapler under forrige fødsel, og gud bedre, det skal jeg virkelig ikke ha denne gangen! Var vondere enn riene og ikke hjalp det heller. Bare tanken på epidural gir meg grøsninger, så det vil jeg heller ikke ha. Håper fødselen går helt fint uten noen ting :)

Skrevet

Hei.

Jeg skal føde på føderiket, og gleder meg veldig til det !! Er utrolig koslig der, og jormødrene er veldig flinke og tar godt vare på både mor og far.

Så vi gleder oss veldig til å føde der, og har ikke angret et sekund på at vi har valgt føderiket.

Så løp å besøk dem ;)

Skrevet

Jeg har også fått tilbud om plass på Føderiket - men jeg takket nei. Det virker jo helt fantastisk der og skulle ønske jeg skulle føde der, men tror ikke jeg klarer meg uten epiduralen dessverre (noe som gjorde min forrige fødsel veldig lett)!

Skrevet

Da blir det føderiket på meg. Har takket nei til både riksen og Ullevål og føler meg fornøyd med valget mitt! :)) Flere?

Skrevet

Jeg skal! Termin i jula:)

Skrevet

Jeg har også plass på Føderiket og går nå på 5e dagen overtid. Utrolig fornøyd med oppfølging etc der (jeg hadde plass på ABC forrige gang men foretrekker definitivt Føderiket!!).

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...