Trønderpia Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Hva kan dette være? Han har hatt litt eksem, men aldri i ansiket tidligere. Dette har heller ikke gått bort når jeg har brukt krem som jeg har brukt mot eksemen. Han har vært forkjøla noen uker nå, så jeg har tenkt at det kan være noe form for forkjølelsessår eller lignende. Tankene har også vært inne på brannkopper, men det er ingen blemmer. Bare rødt. Noen som har noe peiling på hva det kan være, og hva jeg kan prøve for å få dette bort?
Maia&Mathias <3 Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Er det blemmete? Tenker at det kanskje kan være herpessår? Jeg har herpes selv og det begynner som ett rødt merke og blir fort småblemmer som det igjen blir skorper på.... Hvis det er det så går det vekk etterhvert. Selv bruker jeg Zovirax, som jeg får på resept hos legen. Men vet ikke om det kan brukes til babyer. Ellers så er 8hour cream fra Elisabeth Arden helt fantastisk. Den lukter helt forferdelig men kan brukes på alt og er ikke farlig å få i munnen... Lykke til!
Trønderpia Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Tusen takk! Kan de få det når de er så små også..? Nei, kan ikke se at det er noen blemmer enda i hvertfall, har bare vært rødt lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå