Gå til innhold

Må bare få ut litt fustrasjon...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har virkelig en dårlig dag. Og på toppen av det hele slå selvfølgelig samboeren min seg helt vrang - han er akkurat som en stor unge! Jeg er så lei av at forholdet vårt skal være som en berg og dal bane, det er kun nedturer og oppturer. Den ene dagen er kjempefin, og neste er kjempedårlig! Okei, det hele starter med at han får seg en ny venn. Denne vennen takler jeg virkelig ikke, jeg synes han er ufordragelig, han holder aldri kjeft, så 90% av det som kommer ut av munnen på han er bare tøv. Han har noen forferdelig uvaner, som at han smatter konstant, han må røyke vært 5. minutt, og selvom jeg sier han ikke skal røyke inne. Setter han seg i vinduet og tenner en røyk. Ikke nok med at han tråkker i stykker sofaen den feite mannen, men han kommenterer også alt han ser fra vinduet!!! Det er ikke så veldig interessant å høre hvem som krysser veien, eller hvem som går på trikken! Han irriterer meg grenseløst, og jeg prøver virkelig å være hyggelig siden det er vennen til samboeren min! Men nå har disse to gutta funnet ut at han skal bo på sofaen vår i HELE TRE MÅNEDER, mens han jobber og går på skole her i Oslo. Jeg er fullstendig imot dette, vi har bare to roms! Altså kommer vi ikke til få noe privatliv, bortsett fra på vårt lille soverom. Han kommer til å være rundt oss 100% av tiden, og bare tanken på det byr meg imot! Når jeg forteller samboeren min at jeg ikke liker denne ideen, får jeg bare beskjed om jeg overdramatiserer og krangler om alt. Er jeg vanskelig som ikke lar han bo hos oss? Jeg spurte samboeren min hva han ville sagt hvis jeg bestemte at en vennine av meg - som han virkelig ikke liker, skulle bod hos oss. nei - det ville vært helt greit svarte han! Ja, særlig om det ville! Han har ikke nevnt denne idiotiske ideen noe mer, siden jeg reagerte så sterkt. Til i dag! Jeg kommer hjem fra UiO og finner en jakke og en sekk som jeg dessverre kjenner igjen, og hele leiligheten stinker røyk. Masse rot, og ingen gutter. Neida, nå har de to selvfølgelig dratt ut på byen sammen. PÅ EN TIRSDAG! Jeg og samboeren min skal reise bort til utlandet i morgen, og jeg blir bare bekymret om han kommer hjem i natt. På telefonen tuller han med at de har dratt på danskebåten eller at de sitter på strippeklubb. Hvor BARNSELIG går det ann å bli? Samboeren min er 30 år, selv er jeg 20! Trodde virkelig han var mer voksen enn meg da vi ble sammen, men nå har vi vært sammen i 14 måneder, og jeg skjønner jo klart at jeg er mye mer moden og voksen enn han. Å, er bare så irritert nå. Poenget er at forholdet vårt kommer til å møte en skikkelig oppoverbakke når denne idiotiske vennen hans skal bo hos oss i tre måneder. Jeg er 19 uker på vei, og hadde selvfølgelig håpet at tiden frem til termin ville være kun oss to. Når vennene hans er på besøk skal han alltid tøffe seg, og vise at ingen kan bestemme over han. hvis jeg sier at hvis han gjør "det" og "det", så blir jeg skikkelig forbanne/trist osv, så sier han bare tørt tilbake "det går over". Det er alt han sier til, "det går over". Er så lei at han prøver å virke så kul ovenfor vennene sine, og lar meg sitte igjen som en dust! jeg prøver virkelig å være streng og si hva jeg synes til han, men får det ikke til. Jeg vil ha litt kontroll over han, som det ser ut som alle andre jenter har ovenfor deres gutter. Men det totalt umulig når det kommer til denne mannen! arg! Måtte bare få ut litt fustrasjon og sinne her. For det er vel ikke bare meg som reagerer på at han kan ta en så stor avgjørelse uten å spørre meg?! Eller tenke på hva jeg synes?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orket ikke lese alt men jeg hadde aldri latt den fyren sove på sofaen min i 3 mnd..No way..

Skrevet

Du må jo bare si klart i fra. Hadde ALDRI funnet meg i noe slikt, og det synes jeg IKKE du skal gjøre heller.

Skrevet

Oj..vet du hva jeg ville gjort? Jeg sier ikke du skal gjøre det, men jeg ville pakket tingene til denne "vennen", og satt dem på utsida..og sekken til sambo ved siden av, med beskjed om at han ikke kan bestemme sånne ting over hodet på meg. Du er gravid og skal slippe å vasse rundt i røyk. Aksepterer han ikke det, hadde jeg skifta lås en periode..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...