Gå til innhold

Hvilken vogn anbefales?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn anbefaler du som nyfødtvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EMMALJUNGA! Har ingenting å utsette på den!

 

Hadde oth før og bruker den hos moren min, det er nederlag på nederlag hvor utrolig dårlig og simpel den faktisk er!

Skrevet

Jeg hadde også emmaljunga til nyfødt. Duo edge. Kjempe god vogn og en drøm og kjøre (med sportsunderstell).

 

Har mange venninner som også har emmaljunga og har enda ikke hørt noen som har klaget.

Ulempen med emmaljunga er at den er stor og tung.

Skrevet

Smak og behov har veldig mye å si for hvilken vogn som er riktig for deg. Det som er helt riktig vogn for en er verdens verste vogn for andre.

 

Vi har brukt Brio Happy med compaktunderstell til vår første og har vært veldig fornøyd med den. Den har ganske stor bag, men ikke så stor at vogna blir uhåndterlig. Den blir litt mindre enn mange andre vogner når man slår den sammen, så den er grei å få i bilen. Fungerer også veldig fint å trille når det er snø ute. Til babyen i magen kommer vi til å bruke den så lenge vi skal bruke bagen, men den begynner å bli litt sliten etter å ha blitt fraktet mye frem og tilbake til barnehagen, så vi kommer til å kjøpe en ny vogn når vi skal bruke med sportsdelen. Aner ikke hvilken vogn det blir, det får vi se. Denne kommer til å bli sovevogn i barnehagen igjen når vi kommer så langt med nestemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...