Gå til innhold

Syte-innlegg :) Haaaater forkjølelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj, har 38 dager igjen til termin,- og er snydens snydens forkjølet.... Tett i nesen, vondt i halsen,tungpustet...Og siden jeg er i uke 35 (går inn i uke 36 i morgen) så er jo magen på det høyeste nå... Ergo er lungekapasiteten min på trynet fra før av. Hjelper jo ikke å bli snylta på toppen av det....

Har nettopp flyttet inn i nytt hus og har noen rom som skulle vært malt.... Jeg elsker å gjøre slikt selv om jeg for tiden ikke kommer lavere på veggen enn 50 ca og trenger hjelp til å fullføre de laveste områdene på veggene ;)

Lillemor skal ha 3 årsdag den 26te september,så jeg håper jo liksom at jeg skal bli ferdig med det meste av innredning til dess,- men her står kartongene rundt om og er på stedet hvil. grrrr, har ikke tid til å være syk! Hmpf...Har ikke sjans til å male nå i forkjølelsen, for jeg blir verre av den minste ting. Hveser jo på toppen av trappen. Gubben står opp halv syv og kommer hjem fra jobb fem og er sliten etter hele dagen på jobben,så har ikke hjerte til å piske ham igang med maling når han endelig kommer hjem... :(

Er 100% sykemeldt pga tidligere habituell abort og bekkenløsning men blir jo tussete av å ikke kunne gjøre noe her jeg går hjemme hele dagen. Såh, måtte bare syte litt.

Flott å være gravid, føott å ha verdens snilleste 3åring,flott med nytt hus etc.... Men pokkers forkjølelse og timingen dens. Kunne den ikke kommet 2 uker før termin heller? Da er jeg så på tjukka at jeg ikke hadde fått gjort så mye anyhoo..... Sukk.

Men jeg overlever :) Takk for tiden deres. Deilig å bare få det ut av systemet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

50 cm mener jeg... skrev 50 ca :)

Skrevet

Hei du!

Kan forstå hvordan du har det. Er ca like langt på vei som deg og ganske så forkjølet. Sover jo enda dårligere på natten nå......... Flyttet inn i nytt hus i sommer, men er fremdeles masse vi skulle ha gjort før lillebror kommer. Men det som ikke er gjort til nå får bare være. Ikke verdens undergang. Nå skal jeg bare slappe av og kose meg med 2-åringen min og sparkene i magen frem til det nærmer seg enda mer.

Ikke stress, ingenting som løper fra deg! Eller inviter på dugnad i helgen og lag en stor gryte fårikål som takk! :)

God bedring!

Skrevet

ville bare legge inn at det er igrunnen ikke noe kjekt å være forkjølet nå to uker før termin heller, Selvfølgelig har jeg jo "tid" til det, men hadde vært kjekt å ha overskudd til mann og barn (som også er syk) og få gjort de siste forberedelsene. Tenk om fødselen starter om ikke lenge og jegikke har noe overskudd til det...

God bedring til oss alle:)

Skrevet

Dugnad med fårikål...Hmmmm,det var ingen dum ide i det hele tatt! :) Kanskje jeg skal prøve å få til noe slikt?

Og ja, kan jo egentlig tenke meg at det ikke er stas to uker før termin heller. Man trenger jo å lade opp litt nattesøvn og ve og vel før nytt familiemedlem kommer fykende....

Nå har hodet lettet litt i dag da...Klarer å høre uten bomullsdottfornemmelse og klarer å tenke utforbi mitt tette hode... Så da er det lys i tunnelen omsider :)

Jeg klarer ikke tenke at det som ikke er gjort til nå blir ikke gjort, for da sliter vi :) Jeg vet hvor lite som blir gjort etter fødselen noen måneder... Derfor prøver jeg å komme i orden før dess. Men river ikke av meg håret om ikke det går altså ;) Bare litt.

Takk for godt får(i)slag! ;P

Og god bedring med forkjølesen,håper den blir plutselig borte og du kan nyte slutten på svangerskapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...