Gjest Nydelige Christina&Nathalie Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Er så usikker på hvilke vintersko jeg skal kjøpte til datteren min. Vi har tidligere hatt viking goretex....andre bra merker?? Som ikke er dyrerer enn viking goretex....
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg sverger til Viking etter å ha prøvd diverse andre.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Vi har hatt Viking til Knerten og Ecco til Storebror, veldig fornøyd med begge. Hører her at noen sier Ecco skoene er kalde, det har ikke vi merket.
Fire småtroll Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Vi har prøvd både Ecco og Viking, og synes Ecco er mer slitesterke. Altså, Ecco sine ser finere ut etter en sesong med daglig bruk enn det Viking gjør. Hadde viking til eldstegutten i går og de ble helt utslitt, sømmen gikk opp også. Min erfaring er derfor at Ecco holder seg bedre og har hakket bedre kvalitet, i år blir det Ecco til begge guttene (5,5 og 8 år).
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Både Viking og Ecco er kjempe gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå