MathildeC Skrevet 17. september 2009 #26 Skrevet 17. september 2009 Har en jente på to år, og får snart mitt andre barn, en jente til. Ønsker meg i utgangspunktet tre barn, men mannen min synes to er nok. Når jeg ser hvor mange her som har menn som bare ønsket to, så tenker jeg at det er håp for oss også.. men kanskje jeg endrer mening etter et år eller to med to barn, svigerinnen min endret i alle fall mening og de vil ikke ha mer enn to..
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 17. september 2009 #27 Skrevet 17. september 2009 Har en, og venter en til i januar. Har i utgangspunktet ønsket meg 3-4 barn. Mannen synes det er nok med 3. Men hvem vet hva fremtiden bringer.. Så jeg sier vil ha 2-5 barn, så får vi se hvor mange det blir til slutt
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 18. september 2009 #28 Skrevet 18. september 2009 Morsom tråd Jeg har en datter på 2 år og en liten guttbaby i magen som kommer i februar. Mannen min vil ha to og jeg har alltid ønsket meg tre barn, men det er jo absolutt ingen selvfølge å få barn. Så jeg er meget fornøyd med to Tenker og at det er greit å se hvordan det blir med to små først. Og evt prøve å få med mannen på en til.. Men kanskje ikke like tett som disse to.. Tiden vil vise - hvem vet :)
Singelmamma og banden Skrevet 18. september 2009 #29 Skrevet 18. september 2009 Jeg har tre fra før, vi venter vår første sammen, og ser for oss to felles barn (tette), så da blir det vel 5 da ;-) Men har advart mannen om at dersom han ønsker å gå for flere etter det er det helt greit, så lenge han går gravid og føder ;-)
Gjest Skrevet 18. september 2009 #30 Skrevet 18. september 2009 lavendel: det er innlegget der kunne jeg nesten skrevet selv. er i akkurat samme situasjon. hehe ) jeg fungerer også dårllig når jeg er gravid, og sa etter første gutten at nå var det nok. orka ikke alt det styret en gang til. men nå kommer altså gutt nr 2 om 12 uker. har vært tungt og vanskelig dette svangerskapet også, men ikke så avskrekkende som sist. så jeg tror faktisk at jeg vil ha eeen til om et par år... er jo bare 25.. hehe ;o)
Camos Skrevet 18. september 2009 #31 Skrevet 18. september 2009 Jeg ønsker meg 4 barn, men er gravid med første nå, så vi får først se hvordan det går. Samboeren min har 5 søsken, og jeg syns det er utrolig artig å være i familiebesøk med dem, veldig sosialt med mange søsken. Men jeg er også arbeidsledig og drømmer om å finne en bra jobb etter denne fødselen, så vi får se. Går det an å jobbe og likevel ha tid til å ta seg godt nok av 4 barn?
Lavendel*06*10* Skrevet 18. september 2009 #32 Skrevet 18. september 2009 Toca-Prins06+desemberprins ) : Bra det er fler av oss.. Hehe.. Selvom jeg blir dårlig og sliter fryktelig med bekken og rygg så klarer jeg lissom ikke se for meg at jeg ALDRI skal gå gravid igjen heller.. Hehe
Gina73 (♂ apr 08 + ♂ feb 10) Skrevet 18. september 2009 #33 Skrevet 18. september 2009 Jeg ønsker meg 3 mens mannen har holdt på at han ønsker 2 - spesielt om nr to ble annet kjønn enn nummer 1: Gutt + jente = komplett i hans øyne. Nå var vi på ultralyd idag og det er gutt nr 2 på vei så da har jeg håp om å få igjennom barn nr 3 i familierådet om noen års tid. Til Camos: Søsteren min fikk tvillinger som nr 3 (og 4) og jeg syns de gjør en flott jobb med så mange barn i huset. Barna er nå 9, 6, og 3 år gamle og hun var hjemme med dem til tvillingene var to år (hadde jobbet mellom og etter nr 1 og 2) nå jobber hun 80 %. Det er jo litt spesiellt med tvillinger, noen ting er sikkert enklere med 4 "single" og noen ting vanskeligere også, vil jeg tro.
* * felicia** Skrevet 19. september 2009 #34 Skrevet 19. september 2009 Jeg har alltid ønsket meg minst 3 og nå er nr 3 på vei. Vi stopper der og synes det holder med de tre Mannen min og jeg har 7 søsken til sammen, så vet hvor hyggelig det er å vokse opp med søsken, være en flokk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå