Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 jeg har en gutt på 3,5 og venter en til gutt i desember. familie og kjente sier at to er nok, men jeg har igrunn bestandig sett for meg 3. ...hadde jo vært gøy med ei jente og.. hva tenker dere? hvor mange blir det? gøy å vite )
glad i mange barn Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 egentlig burde folk ikke blande seg på noe måter hvor mange barn man ønsker...vi har ALLTID ønsket oss mange barn og har planlagt alle og syns det er staz å være mange,men jamma har folk meninger å snspunkter hele tiden også nærmeste familie,så vi har drøyet med å si når vi venter neste pga teite og dumme komentarer både fra nær familie og kollegaer og andre....teite ting som "har dere ikke hørt om prevensjon..." "husk de skal oppdras" "de koster penger" de er dyre-alt de skal ha... skal dere befolke hele jorden åleine.... "dere oppfører dere som kaniner..." det er tøft mrd msnge,dere blir slitne.... stakkars dere-gla vi ikke er i deres sko..." "er dere normale eller... er dere med i en sekt..... osv osv....bla bla bla.... grrrrr utrolig irriterendes.......... folk skal drite i hva vil vil og ønsker,det er våre holdninger,vi er ikke slitne og elsker situasjonen,det er helt normalt for oss å være mange.... så bry deg ikke om hva folk sier,det er ditt valg,dine barn folk har ingen ting med det å gjør....kos deg.barn er fantastisk og en stor velsignelse....få både 3 og 4 og 5 om du ønsker....ikke hør på andre.... lykke til hilsen ei med nr 8 på vei....
edition Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg syns det er helt herlig med de menneskene som har mange barn og koser seg med det! Jeg er gravid med førstemann nå og vil gjerne ha en til, men ikke mer..Men det er jo smak og behag, jeg vil ikke pga. jeg er tredje ungen i familien og av diverse grunner har det gitt meg skikkelig avsmak på tre unger
Elis84 Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Synes også der er herlig med de familiene med mange barn. Vi venter vår første. Har snakket om at to er perfekt for oss,men kan gjerne bli tre også..
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Vi skal ha tre! Har nå nr. 2 på vei! Hvorfor blander familien deres seg inn i hvor mange dere skal ha? Merkeligste jeg har hørt... Det er da deres familie og liv! Tre er da ikke for mye det, heller ikke fire om man ønsker det! Mye jobb i noen år men.. Herlig med stor familie da!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Hei på dere Jeg er også nr 3 i søskeflokken, og har alltid sagt jeg vil ha 2 eller 4 barn... Mannen ville ha 2 barn, men nå venter vi altså nr 4 i mars noe som vi gleder oss veldig til Men nå er det stopp på vår side, ettersom jeg er gift med en som er mye borte på båt,, Har sagt selv at jeg ville ha 8 barn en gang i tiden ^^
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Vi venter nr 2. Syntes at 1 var nok LENGE:) Han slet med Kiss syndrom 6 mnd, så når han fyller 5 år, så er han akkurat blitt storebror. Jm sa at d var jente denne gangen. Vi har snakket om att hvis fødselen går greiere og babyen får en mykere start, så vil vi vurdere en til om ikke så lenge;)
Mamman til Joachim Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Jeg venter første nå, og vil ha to. Min samboer vil bare ha en, så vi har blitt enig om å se hvordan en er før vi bestemmer oss for to. Har også en stedatter.
Pirkeanonym Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Er gravid med nr 2, og det er sistemann:-)
mamma med en i magen Skrevet 16. september 2009 #10 Skrevet 16. september 2009 Hei du... Synd familien vill bestemme for noen ja.. Jeg har tre søsken selv og altid vært kjempe glad for det, mannen min ville bare ha en da vi møttes. Men vi har nr 2 på vei nå... Jeg har vært veldig syk begge gangene og denne gangen ut og inn av sykehuset. Så vill tro dette er siste på noen år, men i mitt tillfelle som ikke er så gammel enda, kansje det kommer en til senere, om noen år når jeg igjen har glemt litt.. hihi, men akk nå vill jeg ikke bli gravid en gang til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå