Gå til innhold

Jeg fikk Lindex/Liberopakken min i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå venter jeg bare på Rimi-pakken.. hehe

Noen som vet ca når i forhold til termin den kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg venter også bare på den nå;) Artig at det fulgte med matchende lue til bodyen fra apoteket i Lindex-pakken. Kjempefin ordning det der!

Skrevet

får ikke til å bestille disse pakkene (bare rimi pakken gikk greit), de to andre fikk jeg bare beskjed om at jeg allerede var registrert, siden jeg mottok disse pakkene i 1.svangerskap, så har de enda opplysningene mine. Noen som vet hvordan jeg gjør det da?? eller er det bare 1.gangs fødende som kan motta disse pakkene?

Skrevet

Apoteket ville ikke registrere meg (på nettet), til tross for at jeg ikke har barn fra før. Jeg gikk på apoteket og sa i fra, og fylte ut manuelt. Det gikk så fint så:) Men vet ikke om pakkene bare er for 1.gangs?

Skrevet

på apoteket står d beskrevet vist du ikke får til registreringa. sende en epost så får du svar dagen etter eller noe sånt. å da får du beskjed å registrere d på nytt. så har de slettet deg. slik jor de me me vertfall. du kan å sende e-post t libero å hva d gjelder så får du sikkert hjelp der også. ser du kan ringe også.....

mener pakkene er for hvert barn du får....

Skrevet

er helt grønn på dette - er dette pakker som man får uten videre (og gratis) ved å bestille på nett, eller er det noe som kommer automatisk fordi man venter barn?

Føler meg litt dum nå,... :-)

Skrevet

Liberoklubben vet jeg om, den finner vi på libero.no,men jeg har heller ikke hørt om de andre. Hvor finner man dem? :)

Skrevet

Jeg fikk Rimipakken min idag, og har 3 uker igjen til termin.

Skrevet

Det er bare å søke opp Rimi og Apotek1 på nettet. Du skal ikke føle deg dum, du over her, jeg visste heller ikke om disse pakkene før jeg var her:) Ingen har fortalt det til meg, så hvordan skal jeg da vite det? Jeg var også ganske overrasket over at vi får så mye fint gratis. Håper Rimi-pakken min kommer snart:)

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg allerede var registrert. La inn mobilnummret til mannen min istedet, da gikk det plutselig... men tror også at det er for hvert barn, ikke bare første.

Skrevet

Lindex var jeg ikke klar over.. fant ikke noe om det på deres hjemmeside.. Noen som har en link?

Skrevet

Er det noen som kan fortelle hva som er i Rimi pakken? De er jo så artig med alt dette vi får gratis :-)

Skrevet

Søk på Libero istedet for Lindex! De samarbeider og har den samme pakken:)

Skrevet

hehe.....fikk plutselig hentelappen i posten i dag :D så imårra skal jeg ned på lindex å hente pakken :D

Skrevet

hva er det egentlig i de ulike pakkene? Jeg er visst medlem av libero-klubben, for jeg får nyhetsbrev fra dem stadig vekk. men har ikke fått noe pakke tror jeg.....

Rimi, er det bare å melde seg inn på nettet der også?

Skrevet

Finner ingenting på libero.no- ingen gratispakker....

Kan noen sende link eller skal man være innlogget?

takker:)

Skrevet

Fant det på apotek sin hjemmeside:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...