rosita2113 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Vet en av dere om en 3d klinikk i Bergen som ikke har så dyre priser..... Har lyst til å bekrefte kjønnet, men vil ikke betale over 1000 kr. Hilsen Rosita
solstråle :) Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Tror ikke det er noen andre enn Majorstuaklinikken som tilbyr 3D, har ikke hørt om noen andre ihvertfall. De har to priser: ca900kr for bare ul, og ca 1200kr hvis du vil ha med bilder og film hjem.
fremtidoghåp Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg har nettopp vært på Majorstuaklinikken i Bergen. Der fikk jeg beskjed om at undersøkelsen kostet kr 1200 fordi den inneholdt BÅDE 2d (altså den medisinske biten hvor de sjekker hjerte, nyrer osv) og deretter bittelitt 3D "bare for gøy". Men at hvis jeg kom tilbake senere i sv.skapet var det kun nødvendig med 3d og det kostet kr 900,- Tror ikke at det med bilder/videosnutt hadde noe å si for prisen. jeg fikk med meg bilder hjem, men det tror jeg også at jeg får neste gang når jeg bare skal ta 3d. Et tips: Hvis du tar den første typen undersøkelse bør du kanskje be om at de bruker litt ekstra tid på 3d. Jeg mener at 90% av undersøkelsen min var 2d og så fikk jeg bare se littegrann 3d på slutten. Men jeg var tidlig, i uke 18, så jeg skal tilbake i uke 35. Lykke til!
rosita2113 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 Takk for svaret. Skal sjekke seinere.... Rosita 24+2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå