Gjest Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 Men ikke kurer,bare gode tips til kosthold som er enkelt og effektivt.. Vi har planlagt tyrkia tur i mai,men det er kun hvis jeg går ned 8 kg,slik at jeg er nede på idealvekta mi.Så motivasjonen for å slanke meg er den turen til pegasos royal (beste hotel ever),ellers gir jeg fort opp.. Trenger gode effektive tips fra dere:) Slik at det blir noe tur på meg...hehe!
Gjest Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Jeg går på Grete Roede. Det gjelder det å drikke mye vann, spise sunt, lite og ofte (minst hver 3. time), Dropp alt av godis og unngå mye alkohol. Tren endel hver dag (gå f eks 30 min tur) Jeg har gått ned 3,5 kg på 3 uker :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Jeg drikker masse vann iløpet av dagen. Jeg trener i arbeidstiden 2 dager i uken, er heldig slik at vi har en slik ordning. Trener også en gang hjemme i uken. Prøver å spise sunt, små valg har stor effekt. F.eks grovt brød isteden for hvitt, lett saus istedenfor vanlig. Jeg kutter ikke ut brød osv. Orker ikke være hysterisk.
Gjest Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 jeg vil ikke heller være hysterisk for da holder jeg ikke ut lenge.. og jeg hater knekkebrød og frokostblandinger så blir brød her og.. Det med å trimme er vel det som utgjør det for meg for på det området er jeg ganske flink,går mye tur med babyen i vogna når de andre barna mine er på skole og i b.hage.. og drikke mye vann skal jeg klare,men det er de søtsakene jeg er så svak for:( spesielt sjokolade..
Gjest Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Ja, mitt tips der er å ikke kjøpe sjokolade i det hele tatt. Har jeg det liggende blir jeg helt "gal", men det går fint å passere det i butikken. Viktig å spise nok og jevnt for å holde oppe forbrenningen. Jeg spiser også brød og magert pålegg av diverse sorter. Syns ikke det funker med sånne "rare" kurer når man skal være forbilde for barna foran matbordet etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå