Mummimamma 09+12 Skrevet 15. september 2009 #1 Skrevet 15. september 2009 I morgen skal jeg til legen for å høre om jeg kan få antibiotika pga øreverk. Har hatt et helvete siden fredag og orker bare ikke mer! Jeg må vel betale for det? For det er jo ikke svangerskapskontroll.....
Elvegris Skrevet 15. september 2009 #2 Skrevet 15. september 2009 Det må du nok betale egenandel for ja, siden det ikke er svangerskapsrelatert... God bedring!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 15. september 2009 #3 Skrevet 15. september 2009 Det er riktig at man skal betale for tjenester som ikke er relatert til svangerskapet, men noen av oss har kjekke fastleger som ikke tar betalt for noe under svangerskapet. Kanskje du er heldig? God bedring med øret ditt!
Kongeørna Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Jeg har ikke betalt for noenting hos legen eller på sykehuset under svangerskapet. Har senest i ettermiddag vært på sykehuset for noe som ikke i det hele tatt er relatert til graviditet, og hadde regnet med å betale. Men legen sa at jeg slett ikke skulle, siden jeg er gravid.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 Jeg var på legevakten i våres pga. pollenallergi. Regna med at jeg måtte betale noe, men fikk beskjed om at det slapp jeg siden jeg var gravid.
snuffe Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 Kommer litt an på legen, men i utgangspunktet skal du betale ja.
Tigerpote Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Jeg betaler nada uansett hva det gjelder:p
Mummimamma 09+12 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2009 hmmm... det er da lov å håpe
Mummimamma 09+12 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2009 Jeg slapp å betale enda det ikke var fastlegen min. Ba ham å sjekke blodtrykket og så brukte han det som unnskylding så ejg slapp å betale. Snille legen gav meg også antibiotika! Herrlig! Har verka så i natt at jeg har ikke sovet...
Tigerpote Skrevet 16. september 2009 #11 Skrevet 16. september 2009 Kult! Vi er ikke gravide så ofte, så vi må da karre til oss det vi kan som er gratis;) Vi gjør tross alt en god jobb med å bære fram nye samfunnsborgere! Og bør få igjen litt for strevet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå