Gå til innhold

Hadde dere betalt denne prisen for denne jakka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å den var kjempesøt!! Jeg har en jente på 2 så ville gjerne hatt den i rosa! :-)) Men enig prisen var vel høy, og litt tungvint synes jeg når man må dra jakken over hodet...

Skrevet

Ja...hihi klarer ikke å bestemme meg..Synes den ser så deilig ut.. Mini er 20 mnd

Skrevet

Har sett på den fleire gangar i butikken, men synast den er vel dyr-me kjempe fin.

Skrevet

aldri i verden. Så fin var den vel ikke!!

Skrevet

Har siklet litt på denne til sønnen, men den er litt for dyr og vanskelig å vite hvilken størrelse som passer uten å få prøvd den først. Jeg kjøpte nokså lik til dattera mi i slutten av vintersenseongen i fjor til halv pris. Fjorårtes modell, så den er litt forandret. Kjøpte str. 3 år og hun bruker str. 98 og 104 nå, den er fremdeles ganske stor for henne. Så bare vær klar over det om du kjøper.

Skrevet

Jeg synes den var veldig jentete.... selv om den var blå.

Men så liker ikke jeg sånne nusselige ting da:-)

Skrevet

Ja du spurte om jeg hadde betalt prisen. Nei det hadde jeg ikke, uansett pris:-)

Skrevet

Ja den var kjempe fin. Jeg hadde nok betalt det for den selv om det er dyrt. Har nettopp kjøpt mini a ture jalkker til mine små til 1100 kr pr stk. Men disse har dem i to år og da blir ikke prisen så ille. Jeg kjøper få men litt dyrere plagg til ungene. De varer og varer og jeg blir ikke så lei av dem. Det fungerer iallfall best her. Mangen tror jeg bruker enormt mye penger på klær, men jeg gjør faktisk ikke det siden jeg heller kjøper færre plagg.

Skrevet

Ehh, nei..

Den var ikke så fin..

Kanskje jeg er sær, men... =)

Skrevet

Jeg hadde kjøpt denne til guttene mine hvis jeg ikke allerede hadde vinterjakker til dem. Vi har vårjakker i samme modell, det er nydelige jakker som varer lenge. Absolutt verdt pengene, de kan jo ha de lenge.

De er forresten store i størrelsen.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke.

Dels fordi jeg ikke likte jakka, og dels fordi prisen er for høy for en helt vanlig barnejakke.

Skrevet

Den var søt, så kunne nok kjøpt den. Men er veldig glad i miniature sine jakker som ligner en del. Kjøper heller den.. Koster ikke mindre tror jeg..

Skrevet

jeg syns den var kjempe fin! Og prisen var vel ikke så aller verst den?!

Men siden man må ta den over hodet.. så hadde jeg droppa det.. upraktisk på små..

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Jeg syns ikke jakka var noe fin og hadde derfor ikke kjøpt den. Dessuten så den upraktisk ut.

Skrevet

Nei, ikke om det var til minstemann (han vokser fort, og ingen som arver etterpå).

Men den er nydelig, det er jeg enig i.

Skrevet

Jeg kunne funnet på å kjøpe så dyr jakke til en 2-åring ja, men jeg hadde forsøkt i det lengste å la det være ;)

(og så stukket og kjøpt den etter noen uker, under påskudd av at jeg ikke fant andre jakker :P)

Skrevet

Åh, det var nydelig:) Er det høst eller vinterjakke?

Skrevet

Så ut som en helt alminnelig jakke.

Hadde aldri betalt så mye for den.

Skrevet

Oi, den var kjempefin! Men, det så ikke ut som at det var noe snøring i livet? Litt vid nede, kanskje det blir litt løst.. Og det er kanskje ikke kjempepraktisk å måtte dra den over hodet når den er våt og full av sand.

Dyr, ja, men man bestemmer da vel selv hvor mye penger man vil bruke på klær til sine egne barn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...