Gå til innhold

Dere som har "umulige" menn. SE HER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skryter dere noen gang av de?

De er som barn .har vært der dere er nå.

Gikk på kur en gang og lærete at de mennene trenger skryt skryt og atter skryt.

Har de gjort noe så må du si feks... Så flink du har vært som har gått ut med søppla, det setter jeg stor pris på.

Eller

Jeg blir veldig glad hvis du kan gå ut med søppla ...og husk å takk etterpå.

Vis at du mener det.

Skal love deg at jeg har gått gjennom maaaange ganger som jeg har hatt lyst å rive meg av hu for at jeg må ta det i meg at jeg må skryte skryte. veldig slitsomt i starten, men så merker han at du faktisk blir blid og fornøyd.da syns han faktisk at det er moro å gjøre noe hjemme.

Vi må bare godta at vi er forskjellige mann og kvinne.

Sånn er det og sånn forblir det.

Når kjøpte du feks en blomst til mann din sist, de syns faktisk det er moro å få ting de også..

Jeg har kjøpt alt fra kinobill for han og en kompis.. syns han fortjente det pga han hadde vært så FLINK hjemme...Skal si det funker...

Lykke til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God oppskrift for dem som har menn som ikke ønsker å bli voksen og som man kan behandle som barn til den dagen de dør. God plan!

Skrevet

Det er bare i starten , men så går det over..

men klart det er bedre å sitte på ræva her inne å syte og klage på de mennene enn å kanskje hive de ut hvis de er så stor last for dere...

Skrevet

Det beste er å finne seg en Mann som ikke trenger ros for hver minste lille ting, men som klarer å se ting selv, gjøre ting selv og ikke trenger å bli passet på i enhver sammenheng. De fins de også, vet du

Skrevet

Jeg liker å "dulle" litt med mannen min ja! :-)

Jeg skryter når han har gjort ting og tang og takker når han tar ut søpla osv. Det koster meg så lite!

Jeg liker å lage til noe godt til ham i ny og ne, eller bare en brødskive og et glass melk til han om han er sulten. Når han jobber med oppussing og jeg ikke kan være med (bekkenløsning... ugh) så går jeg inn til ham med en flaske kaldt vann.

Og om det er disse små tingene som gjør dette vet jeg ikke, det er godt mulig at han bare ER slik. Jeg har i allefall en svært så hensynsfull mann som passer godt på meg og mini i magen. Han er ikke perfekt, men det er ikke jeg heller. :-)

Nå skal jeg stikke ned med ei vannflaske til han igjen tenker jeg :-D

Skrevet

Minner meg om den boken som ble utgitt for noen år siden. "veien til mannens hjerte".

Hemmeligheten var som følger, ikke forvent mer enn 30 minutt samtale pr dag, sug han mye og gi han frie tøyler. Yea right!

Jeg skal takke min mann for å bære ut sin egen søppel når han takker meg for at han har rene klær i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...