Gå til innhold

Endelig fikk vi vite kjønnet :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1 ord ul og en 3D ul fikk vi fortsatt ikke tak på kjønnet til den lille. I dag var jeg på ny ul, og hadde bestemt meg for at dette ble den siste også (er i uke 32).

Endelig ville han vise seg fram!! Var nok mer fordi han sov gjennom hele ul timen denne gangen og ikke rakk å gjemme seg ;)

Da ser det ut til å bli en liten Nicolas! :) Er så happy!! (det hadde jeg blitt uansett, men er så stor nyskjerrigper at dette har irritert meg lenge å ikke vite;p)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh så bra du endelig fikk vite da:-) kan tenkte meg nysgjerrigheten ja! nydelig navn du har til gullet også.

innerst inne hadde jeg lyst på en gutt denne gangen også... sikker fordi jeg har en nydelig gutt fra før:-) men nå er jeg overlykkelig for at jeg får en liten jentebaby... så en av hver på meg! Hun skal hete Shannon, tror jeg har bestemt meg nå!

Skrevet

Tusen takk for det :)

Er kjempe fornøyd. Har alltid ønsket en gutt først, også en jente:))

Gratulerer med en jente på vei, heldig som får en av hver:) Kanskje vi også får ønsket vårt etterhvert :) Shannon er et kjempe nydelig navn synes jeg :)

Skrevet

Kan i allefall anbefalle navnet, selv om vi skriver NicHolas med H på vår sønn. Han er 15, og er selv veldig fornøyd med navnet sitt.

Gratulerer.

Skrevet

Så koselig! Gratulerer med en gutt i magen og for et kjempefint navn:)

Jeg hadde også veldig lyst på gutt først og så jente, og det er så mange som ikke forstod det, eller ikke trodde på meg, da jeg sa jeg ønsket meg gutt første gang.Men jeg fikk en gutt som nå er tre, og nå hadde jeg termin igår, og vi venter jente:)

Som bestillt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...